Gå til innhold

Hjelp! El-slim etter befruktning? Mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp fra noen kloke kvinner her! :)

Hvis jeg ble befruktet ved el, kan jeg ha el-slim etterpå?

Befruktning skjedde i tilfelle for 1 uke siden og jeg har hatt el-slim i 1-2 dager og en mulig festeblødning for 3 dager siden.

Er det "vanlig" å få el-slim etter befruktning?

Skjønner dere hva jeg spør om? :s

Anonymous poster hash: c894c...634

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper veldig på svar. :)

Skrevet

Håper veldig på svar. :)

Håper fortsatt på svar fra dere kloke kvinner. :)

Skrevet

Det er jo ikke EL-slim hvis man er ferdig med EL, men man kan fint ha slimete utflod som gravid.

Mer sannsynlig er det kanskje at EL er forsinket denne måneden og at blødningen var en blødning i forbindelse med EL

Lykke til og håper du sier ifra hvordan det går.

Anonymous poster hash: 661f1...c6c
Skrevet

Det er jo ikke EL-slim hvis man er ferdig med EL, men man kan fint ha slimete utflod som gravid. Mer sannsynlig er det kanskje at EL er forsinket denne måneden og at blødningen var en blødning i forbindelse med EL Lykke til og håper du sier ifra hvordan det går. Anonymous poster hash: 661f1...c6c

Takk for svar. :) Kan jo være slim som ligner på el-slim som du sier. Den dagen jeg hadde festeblødning (mulig) hadde jeg også diare. I dag kastet jeg opp. Merkelige greier....

Noen som kjenner seg igjen eller?

Skrevet

Det der slimet har jeg bare gitt opp... Det kan være sædrester som også ser ut som EL-slim. Blir jo bare mer forvirra av å studere det der :P

Anonymous poster hash: f2422...fb7
  • Liker 1
Skrevet

Det der slimet har jeg bare gitt opp... Det kan være sædrester som også ser ut som EL-slim. Blir jo bare mer forvirra av å studere det der :P

Anonymous poster hash: f2422...fb7

Takk for svar. Sædrester kan vel ligne på el-slim, ja. Men i mitt tilfelle kom denne el-slim-lignende utfloden 4 dager etter samleie. Vet ikke om det er normalt?

Skrevet

Takk for svar. Sædrester kan vel ligne på el-slim, ja. Men i mitt tilfelle kom denne el-slim-lignende utfloden 4 dager etter samleie. Vet ikke om det er normalt?

Jeg mener 5-6 dager etter samleie.

Skrevet

Trenger hjelp fra noen kloke kvinner her! :)

Hvis jeg ble befruktet ved el, kan jeg ha el-slim etterpå?

Befruktning skjedde i tilfelle for 1 uke siden og jeg har hatt el-slim i 1-2 dager og en mulig festeblødning for 3 dager siden.

Er det "vanlig" å få el-slim etter befruktning?

Skjønner dere hva jeg spør om? :s

Noen flere? :)

Skrevet

Vet du hva! Det samme skjedde med meg i dag! Hadde el på søndag og i dag fikk jeg plutselig masse elslim. Vet at jeg hadde el på søndag fordi jeg får så tydelige symptomer, men i dag fikk jeg altså masse elslim fire dager etter... Skjønner ingenting jeg!

Skrevet

Vet du hva! Det samme skjedde med meg i dag! Hadde el på søndag og i dag fikk jeg plutselig masse elslim. Vet at jeg hadde el på søndag fordi jeg får så tydelige symptomer, men i dag fikk jeg altså masse elslim fire dager etter... Skjønner ingenting jeg!

Oi! Det er veldig merkelig, ja.. skjønner ingenting jeg heller. Vi får krysse fingrene for at det lover godt i alle fall. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...