Gå til innhold

Har andre lagt seg opp i om du fjerner hår eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes at det er direkte frekt og upassende å kommentere slike ting hos andre.

Anonymous poster hash: d87f6...a30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var jeg litt redd for at det var dagens intervju av landsmoderen, Gro, du siktet til.

Anonymous poster hash: 9dc4c...1af

Skrevet

Nå var jeg litt redd for at det var dagens intervju av landsmoderen, Gro, du siktet til.

Anonymous poster hash: 9dc4c...1af

Nei. Jeg har ikke sett det intervjuet som du forteller om. Hva handlet det om?

Skrevet

Nei ingen har lagt seg oppi om jeg barberer meg eller ikke barberer meg.
Har gått på stranda med full hårvekst på bena og lange hår under armene, og mange ganger i parken, på jobb osv.

Eneste gang det har blitt tatt opp var når en på jobb hadde lest at det hadde blitt trendy å farge armhulehårene sine, så smålo vi litt av det og kom inn på en seriøs og fin samtale om at det var flott at hår ikke var like tabu som det har vært de siste 10 åra og at det hadde vært flott om det fortsatt var like fritt som på 70 tallet siden hårene trossalt er naturlig og der for å beskytte. :)

Anonymous poster hash: 30164...484
Skrevet

Dessuten: Jeg lar meg ikke overtales til å drive med barbering når jeg ikke er komfortabel med det.

Jeg velger selvsagt badetøy som er dekkende

Skrevet

Nei ingen har lagt seg oppi om jeg barberer meg eller ikke barberer meg.

Har gått på stranda med full hårvekst på bena og lange hår under armene, og mange ganger i parken, på jobb osv.

Eneste gang det har blitt tatt opp var når en på jobb hadde lest at det hadde blitt trendy å farge armhulehårene sine, så smålo vi litt av det og kom inn på en seriøs og fin samtale om at det var flott at hår ikke var like tabu som det har vært de siste 10 åra og at det hadde vært flott om det fortsatt var like fritt som på 70 tallet siden hårene trossalt er naturlig og der for å beskytte. :)

Anonymous poster hash: 30164...484

Flott innlegg! :blomst:

Skrevet

Dessuten: Jeg lar meg ikke overtales til å drive med barbering når jeg ikke er komfortabel med det.

Jeg velger selvsagt badetøy som er dekkende

(dekker "busken" som ellers ville stukket ut av bikinitrusa haha)

Skrevet

Aye, får konstant beskjed om å klippe håret.

Skrevet

Nå kommer jeg fra bygda da, der folk ikke har så mye annet å gjøre, men er alltid noen som la seg oppi hvordan jeg barberte meg eller ikke gjorde det, og alt der i mellom. Det ble feil samma hva en gjorde, så jeg fant ut jeg liksågreit kunne ha det slik jeg likte det, så fikk det bare fortsett å være feil.

Anonymous poster hash: b8cb1...0dd
  • Liker 2
Skrevet

Har fått noen kommentarer på ubarberte legger, men de fleste har faktisk vært positive. Noen har "klaga", men jeg bryr meg ærlig talt ikke. Har også fått klager på at jeg ikke napper brynene mine ofte nok. Jeg har ryddige bryn, men tar vekk noen strå på undersiden som er helt på villspor så de vises jo når jeg ikke nettopp har nappet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...