AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Kan dere slutte å oppføre dere som om dere jobber i en klesbutikk? Skulle på apoteket i går og kjøpe hemoroidesalve, og hadde knapt kommet innafor døra før den hyggelige dama nærmest ropte ut: "HEI! Kan jeg hjelpe deg med noe??" Jeg gikk rett ut igjen. Hva forventer hun? At jeg skal rope tilbake, at jeg ser etter noe soom kan lindre rompeplagene? Dette har skjedd meg en gang før også. Og jada, jeg vet at hun som jobber der kje syns det er flaut eller ekkelt. Og at dette er heeeeeelt vanlig for henne. Men for meg er det ikke helt vanlig. Kan jeg ikke bare få lov å lete frem det jeg skal ha? Gi meg hvertfall ett par minutter før du roper ut?Anonymous poster hash: cafb2...78e 13
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Eller som jeg opplevde da jeg for første gang spurte diskré ved disken etter graviditetstest. .. ( var 19 og ikke høy i hatten) : dama gikk bort til ei hylle og ropte -"var det denne testen du skulle ha? " Når det er sagt så har jeg bare opplevd hjelpsomme og diskré apotekansatte i ettertid Anonymous poster hash: ab66e...16f 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Kan du ikke bare rope tilbake: Jeg vil se litt rundtom i hyllene deres! Anonymous poster hash: bb5c4...8d7 8
Macro Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Snille apotekdama forklarte meg høyt og tydelig hvordan man bruker angrepille. Er så trivelig når de er så engasjerte i yrket sitt... 9
Cowboy Lotte Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 (endret) Kremer på apotek hjelper ikke mot hemoroider, det som hjelper er å enten fjerne den kirurgisk, eller med strikk. Den kan selvsagt skrumpe inn naturlig, men vil nesten alltid komme tilbake. Endret 15. august 2015 av Cowboy Lotte 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 Kremer på apotek hjelper ikke mot hemoroider, det som hjelper er å enten fjerne den kirurgisk, eller med strikk. Den kan selvsagt skrumpe inn naturlig, men vil nesten alltid komme tilbake. Hun skulle sikkert bruke den under øynene. Anonymous poster hash: 3b12e...4ce
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 Kremer på apotek hjelper ikke mot hemoroider, det som hjelper er å enten fjerne den kirurgisk, eller med strikk. Den kan selvsagt skrumpe inn naturlig, men vil nesten alltid komme tilbake. Jeg har ikke vært plaget av mine hemmoroider på 20 år, etter et par runder med Sheriproct (usikker på stavemåte på navnet) + Alcos Anal stikkpiller Anonymous poster hash: 5ec51...ab5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #9 Skrevet 15. august 2015 Kan dere slutte å oppføre dere som om dere jobber i en klesbutikk? Skulle på apoteket i går og kjøpe hemoroidesalve, og hadde knapt kommet innafor døra før den hyggelige dama nærmest ropte ut: "HEI! Kan jeg hjelpe deg med noe??" Jeg gikk rett ut igjen. Hva forventer hun? At jeg skal rope tilbake, at jeg ser etter noe soom kan lindre rompeplagene? Dette har skjedd meg en gang før også. Og jada, jeg vet at hun som jobber der kje syns det er flaut eller ekkelt. Og at dette er heeeeeelt vanlig for henne. Men for meg er det ikke helt vanlig. Kan jeg ikke bare få lov å lete frem det jeg skal ha? Gi meg hvertfall ett par minutter før du roper ut?Anonymous poster hash: cafb2...78e Jeg jobber i apotek og oppfører meg aldri sånn.Jeg skjemmes når kollegaer gjør dette og prøver alt jeg kan å være diskret.Jeg ser også an kundene når de kommer inn,slik at jeg alltid lar dem kikke litt før jeg spør om de trenger hjelp.Med mindre de virker veldig lost og åpenbart vil ha hjelp med en gang. Husker en gang en kunde som kom inn mens det stod mange kunder i kø,og han roper til meg: "Hei du der!Har dere noe mot kløe i ræva eller?" Greit når kundene selv signaliserer at de ikke bryr seg om diskresjon,men jeg tar alltid utgangspunkt i at kunden ønsker det og jobber så diskret som mulig.Synes godt du kan gi beskjed til ansatte som roper slik du beskriver. Anonymous poster hash: 12f9d...b4a 4
Cowboy Lotte Skrevet 15. august 2015 #10 Skrevet 15. august 2015 Jeg har ikke vært plaget av mine hemmoroider på 20 år, etter et par runder med Sheriproct (usikker på stavemåte på navnet) + Alcos Anal stikkpiller Anonymous poster hash: 5ec51...ab5 Det er bra da. Er de borte så er de borte.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #11 Skrevet 15. august 2015 Det er bra da. Er de borte så er de borte. Tusen takk! Anonymous poster hash: 5ec51...ab5
sol87 Skrevet 15. august 2015 #12 Skrevet 15. august 2015 Kan dere slutte å oppføre dere som om dere jobber i en klesbutikk? Skulle på apoteket i går og kjøpe hemoroidesalve, og hadde knapt kommet innafor døra før den hyggelige dama nærmest ropte ut: "HEI! Kan jeg hjelpe deg med noe??" Jeg gikk rett ut igjen. Hva forventer hun? At jeg skal rope tilbake, at jeg ser etter noe soom kan lindre rompeplagene? Dette har skjedd meg en gang før også. Og jada, jeg vet at hun som jobber der kje syns det er flaut eller ekkelt. Og at dette er heeeeeelt vanlig for henne. Men for meg er det ikke helt vanlig. Kan jeg ikke bare få lov å lete frem det jeg skal ha? Gi meg hvertfall ett par minutter før du roper ut?Anonymous poster hash: cafb2...78e Huff, så trist! Det er jo tross alt helt umulig å si "nei, det går bra, jeg klarer meg selv så langt", eller "jeg kan si fra om jeg trenger hjelp, takk." 6
The Kitten Skrevet 15. august 2015 #13 Skrevet 15. august 2015 Lurer på hvilket apotek du handler på. Har vært på mange apoteker, men har aldri opplevd dette. De kommer gjerne bort og spør diskre om jeg finner det jeg leter etter eller om jeg trenger hjelp, men har aldri opplevd at de har ropt til meg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #14 Skrevet 16. august 2015 Kan dere slutte å oppføre dere som om dere jobber i en klesbutikk?Anonymous poster hash: cafb2...78e Jeg syns folk som jobber i klesbutikk kan slutte å oppføre seg sånn også jeg Jeg vil tro jeg ikke er den eneste som ønsker å se meg litt rundt før jeg evt trenger hjelp til noe. Er det virkelig så mange som er helt lost og må ha guide fra de trår over dørstokken? Apotek og legekontor burde generelt vært utformet litt mer diskret, synes jeg. På mitt lokake legekontor kan hele venterommet høre hva man sier til dama i resepsjonen. På apoteket sitter vi ca to meter fra gjengen som venter på tur, når de ansatte forklarer at medisinen skal brukes sånn og sånn. Da kan det fort gå frem av samtalen hva man bruker, og de som sitter nærmest kan jo strengt tatt se det også. Det kan være helt greit i noen tilfeller, mindre greit i andre. Burde vært et felles regelverk på dette. Anonymous poster hash: 47742...8ba 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #15 Skrevet 16. august 2015 Kom til å tenke på denne gamle klassikeren Anonymous poster hash: 47742...8ba 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #16 Skrevet 16. august 2015 Enig med deg Var ut for det samme. Skulle ha noe til underlivet,og studerte det i hyllene. Da kommer det en mann...jeg sier jeg skal ha uten hormoner. Han legger ut om alle plager osv med de ulike produkter... Det går an å være diskreAnonymous poster hash: d7cb8...9bb
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #18 Skrevet 11. mai 2019 Jeg skulle ta ut en resept som jeg hadde fått fra fastlegen min, på grunn av en lei urinveisinfeksjon. Og damen på apoteket sier høyt og tydelig at Hvis du får flere urinveisinfeksjoner senere, så kanskje du har behov for sånne små glass til å tisse på!? Og så forsøkte hun seg med litt mer-salg av noen små "tisse-glass" med lokk på... Anonymkode: bf5f5...d4b 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #19 Skrevet 11. mai 2019 Ja eller da jeg hentet ppiller og mannen dreiv å forklarte høylydt om at de skulle tas i 3 uker for deretter å ikke ta de på en uke. Og jeg sa at jada jeg har tatt disse før jeg. Og han ga seg ikke med å forklare høylydt at jeg måtte gå til legen hvis og dersom ditt og datt. Anonymkode: 71891...81e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå