Sandra Skrevet 13. september 2004 #1 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg er på jakt etter ullstrømpebukser, men finner det ikke. Jeg har foreløpig vært på Cubus, KappAhl, H&M og Lindex. De har stillongs (uten føtter) i noen av disse butikkene, men hadde gjerne likt å hatt de med føtter. Kanskje jeg bare er for tidlig ute? Hvor kjøper dere strømpebukser (m/føtter) til deres barn. (Jeg trenger det i babystr) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. september 2004 #2 Del Skrevet 13. september 2004 Vi henger ut strømpebukser i disse dager Cubus... add: men de er uten føtter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. september 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 13. september 2004 Det hadde vært så bra å få tak i det med føtter, så sklir de ikke oppover de små beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. september 2004 #4 Del Skrevet 13. september 2004 Ja, men er det ikke litt varmt med ull alt nå? Vi har jo i bomull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. september 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 13. september 2004 Jo, men det er ikke til helt ennå :oops: Trenger det ikke helt ennå, men har litt tid til overs for tiden, så tenkte jeg kunne bruke tiden til litt småinnkjøp til babyen kommer nå. (har ikke fått babyen ennå ) Tenkte på til vinteren når det blir kaldere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. september 2004 #6 Del Skrevet 13. september 2004 Jo, men det er ikke til helt ennå :oops: Trenger det ikke helt ennå, men har litt tid til overs for tiden, så tenkte jeg kunne bruke tiden til litt småinnkjøp til babyen kommer nå. (har ikke fått babyen ennå ) Tenkte på til vinteren når det blir kaldere. Jeg trodde ikke babyer trengte ullstrømpebukser i de varme posene sine jeg :oops: mulig jeg er helt på jorde men... vet at jeg ikke brukte det som baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. september 2004 #7 Del Skrevet 13. september 2004 og vi har ikke ullstrømpebukse med ben til baby i det hele tatt, kun stilongs. Så slipper du å lete på cubus hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. september 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 13. september 2004 Bare tenkte at ullstrømper kanskje var et greit plagg med f. eks en body eller noe sånt hvis vi bare skal en liten tur. Det er kanskje ikke så nødvendig med ull til babyer? Uansett er det ingen krise, bare lurte på om noen hadde sett det Vet i all fall at det ikke finnes på Cubus da :-) Takk for hjelpen i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 13. september 2004 #9 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har tidligere kjøpt på benetton og sparkjøp. De på sparkjøp var best, husker ikke hvilket merke, skal sende det til deg når jeg finner det ut! Alle jeg har kjøpt, uansett sted, koster ca 100 kr og de er de vel verd! ULL ER BEST! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 13. september 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 13. september 2004 Fant disse på Sparkjøp, var det de du mente? ]http://www.sparkjop.no/default.asp?WMFN=EP...[65534:6242161] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 14. september 2004 #11 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg har kjøpt på Bogerud tekstil. Janus ullstrømpebukser, husker ikke prisen, men den er helt grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 14. september 2004 #12 Del Skrevet 14. september 2004 Bogerud Tekstil har året rundt. Kjøpte ullundertøy til min mann i juni da han skulle på rafting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dreyer Skrevet 14. september 2004 #13 Del Skrevet 14. september 2004 Ull er kjempefint til små babyer. Det er aldri for varmt til å bruke ull, fordi det er varmeregulerende. Vi brukte/bruker ullundertøy fra Joha, tror babybutikker har det (ikke de store kjedene som cubus, lindex, kappahl, h&m). Har kjøpt bodyer og strømpebukser med fot. Går helt fint å vaske i maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 14. september 2004 #14 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg kjøper alltid ullundertøy og ullstrømpebukser på Bogerud tekstil. (Gurnerius) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 14. september 2004 #15 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg kjøper på Nøstebarn til snuppa, og iår skal jeg kjøpe mitt eget der også. Fantastisk myk og deilig kvalitet, også mulig å få ull/silkeblanding. De har strømpebukser og stillongs, bodyer med lang og kort arm, trøyer, bukser, halser, hette med hals, og mye mer. Og nyyydelig strikkegarn! Butikk på Sagene/Bjølsen og i Bergen et sted, pluss bra nettsted www.nostebarn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå