Gå til innhold

Hvor få tak i Persona?

Thea

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte meg bestillingsskjema for Persona startpakke fra Unipath og fikk et skjema med regning ved der det står at jeg først skal betale regninga også sende bestillingsskjemaet.

Nå er jeg oppdratt på sånn måte at man aldri betaler før man har fått den varen man skal ha,dessuten var det noen skrivefeil på skjemaet som lå ved også som gjorde meg meget skeptisk.

Noen flere??

Hvor får man tak i Persona andre steder?? Hvor fikk du tak i din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... dette hørtes merkelig ut. Jeg har også mailet Unipath for å få bestillingsskjema. På nettsiden deres står det at prisen inkluderer postoppkrav, det betyr jo at man betaler på postkontoret når man henter pakken.

Jeg liker heller ikke å betale noe før jeg har fått det. Tror nok jeg kommer til å sende bestillingsskjemaet først, uten å betale, så får vi se hva som skjer. Hvis de skulle begynne å skape seg, vil jeg vise til det som står på deres egen nettside.

Vet ikke om andre måter å få tak i Persona i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på hjemmesiden deres jeg bestilte skjemaet.Regninga som skal betales er på 945,- for startpakken også kommer 375,- i fortolling.

Synes det er litt drøyt å betale nesten 1000,- for en vare man ikke får før man har betalt for den :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

På nybaktmamma.com er det stadig vekk persona til salgs, jeg solgte også min der. Forøvrig bestilte jeg den i postoppkrav fra leverandøren da jeg kjøpte den for noen år siden.

(Nei, jeg ble ikke gravid med persona, jeg ble gravid før jeg rakk å ta den i bruk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...