AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Har behov for nye joggesko, tenkte å høre om noen ville anbefale et par:) Jeg har brukt Asics Gel Nimbus 14 så langt, og er superfornøyd med dem foruten om en ting. De virker å være litt for smal akkurat over helen. De er ikke for smal ellers. Dette gikk greit i starten men nå som de er mer slitt begynner jeg regelrett å få sår på siden av helen etter en joggetur:\ Finnes det noe som ligner(særlig mtp. dempingen som jeg har stort behov for) men som er litt videre over helen? Kan ikke bruke større størrelse heller sånn forøvrig, de jeg har er i grenseland store. Anonymous poster hash: b8774...60d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Jeg sverger til sacouny tror jeg de heter. Fra Løplabbet. Beste skoene ellers, straks påvist tredje par. Anonymous poster hash: a0c47...291
Gjest ulvepopcorn Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Asics er drepen for mine hæler fordi de er så trange. Men de aller nyeste modellene er visstnok forbedret i hælen har jeg hørt, men jeg sverger til Nike. Om de er riktige for deg var noe annet. Jeg ville ha dratt i en skobutikk og prøvd noen forskjellige. Løplabbet er bra, men man kan risikere å forlate dem med en sko som ikke er helt riktig, så jeg ville ha snust litt rundt forskjellige steder
Lillemø Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Jeg sverger til asics, modellene for overpronasjon er perfekte for meg! En ting jeg tror mange overser er viktigheten av å ha riktig skostørrelse. Har også hørt mye bra om sacouny.
Paradoxx Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Ta fotanalyse i en sportsbutikk, men ikke ta til deg alt som blir sagt, ikke alle som har god peiling. Hilsen en som jobber i sportsbutikk (paradox er en mizuno sko) 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå