AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Vi er et par i 30-årene med to barn som kom veldig tett. Det har vært hektisk med to tette, husbygging, eget firma osv., likevel ønsker jeg etterhvert et tredje barn. Mannen sier at han gjerne vil ha tre, men at han håper vi kan vente i hvertfall ett års tid. Dermed har jeg lagt saken på is og vil ikke mase, og jeg ser jo den at tre ganske tette kan bli litt mye. Vi har foreløpig bare hoppet av i svingen, dvs. det er jo mannen min som styrer det i praksis. Da vi planla førstemann husker jeg han sa han syntes det var veldig lite romantisk å "snakke ihjel" ting, og at han håpet at vi kunne få barn uten å være fullt oppdatert på mens, EL, IKM osv. Så plutselig når vi har sex slutter han å hoppe av, og jeg ble både overrasket og forvirret. Trodde nesten det var en forglemmelse, men nå har det skjedd flere ganger… Lurer på om han har snudd litt i saken men ikke ønsker å sette i gang "aktiv prøving", og derfor bare lar det stå til? Nå tar jeg meg i selv i å håpe veldig på at dette skal bære frukter, og at han faktisk har lyst på en til tidligere enn han har ment. Han er høyst oppegående, så han vet jo hva det kan føre til. Anonymous poster hash: 38ca6...357 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Rapport: Det var bevisst fra mannens side, og jeg ble gravid i første måned. :-D Anonymous poster hash: 38ca6...357 6
SiMa Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Rapport: Det var bevisst fra mannens side, og jeg ble gravid i første måned. :-DAnonymous poster hash: 38ca6...357 Gratulerer. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Gratulerer. Heldig dere!!! Anonymous poster hash: d069f...27b 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 Det var mannen sin det! :-D Gratulerer! Anonymous poster hash: dcf78...4a4 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #7 Skrevet 16. september 2015 Rapport: Det var bevisst fra mannens side, og jeg ble gravid i første måned. :-DAnonymous poster hash: 38ca6...357 Gratulerer! Anonymous poster hash: f9ca4...441
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå