AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Hjelp!! Klarte nettopp farge øyenbrynene mine blå, trodde de skulle ble svarte men det ble de ikke! Prøvd å vaske bort med såpe,schampo og sitron men ikke noe hjelper. Noen forslag til noe som kan fungere? Har en annen farge som heter kastanje, kan jeg prøve å farge over igjen med den eller blir det bare værre da? Anonymous poster hash: 7dcae...dcf
Gjest Bossa Nova Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Det går nok ikke helt vekk med det første, men du kan prøve natron blandet i litt vann og skrubbe vekk overflødig farge/farge på huden. Jeg tror du kan farge over.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Ja farg med kastanje over. Det kan hende de får litt oransj skjær da men ihvertfall bedre enn blå og da kan du tegne over de inntill du får farget de normale igjen hos en profesjonell Anonymous poster hash: b4d9f...6ff
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #6 Skrevet 16. august 2015 Jif skurekrem brukte jeg en gang i tiden.Anonymous poster hash: 67366...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå