Ekstatisk Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Noen med barn her som vet hvilken størrelse en topp/singlet har når det står: Lengde: 46 cm Bredde: 30 cm Trenger størrelse og alder ca. Er helt blank på barnestørrelser
Ekstatisk Skrevet 15. august 2015 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2015 Ingen mammaer eller pappaer våkene?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Noen med barn her som vet hvilken størrelse en topp/singlet har når det står: Lengde: 46 cm Bredde: 30 cm Trenger størrelse og alder ca. Er helt blank på barnestørrelser Hvilken butikk er dette? Har de ikke en størrelsesguide? Du får evt ta mål av barnet som skal ha plagget, og finne ut om det vil passe da (de målene du oppgir er vel bredde og høyde på plagget? Anonymous poster hash: 12f75...f36
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Noen med barn her som vet hvilken størrelse en topp/singlet har når det står: Lengde: 46 cm Bredde: 30 cm Trenger størrelse og alder ca. Er helt blank på barnestørrelser Vil tro at de har målt plagget flatt, og dvs at bredden på plagget må ganges med 2 for å få omkretsen. Dermed vil jeg tro at plagget etter bredden er en str 6-7 år (når jeg tar utgangspunkt i Stormbergs str-guide her:) http://www.stormberg.com/no/lillehopp-t-skjorte-barn-1-7.html?nosto=nosto-page-category1#10002660014 Klikk på linken "Finn din størrelse" Anonymous poster hash: 12f75...f36
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Vil tro at de har målt plagget flatt, og dvs at bredden på plagget må ganges med 2 for å få omkretsen. Dermed vil jeg tro at plagget etter bredden er en str 6-7 år (når jeg tar utgangspunkt i Stormbergs str-guide her:) http://www.stormberg.com/no/lillehopp-t-skjorte-barn-1-7.html?nosto=nosto-page-category1#10002660014 Klikk på linken "Finn din størrelse" Anonymous poster hash: 12f75...f36 evt str 5-6 år er mer trolig, ettersom produktet jo skal være litt større enn målene på kroppen, om jeg ikke tenker helt feil. Om toppen er 60 cm i omkrets, bør kroppen være noen cm mindre i omkrets for at plagget ikke skal bli for stramt Anonymous poster hash: 12f75...f36
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #6 Skrevet 17. august 2015 evt str 5-6 år er mer trolig, ettersom produktet jo skal være litt større enn målene på kroppen, om jeg ikke tenker helt feil. Om toppen er 60 cm i omkrets, bør kroppen være noen cm mindre i omkrets for at plagget ikke skal bli for stramt Anonymous poster hash: 12f75...f36 Har jeg rett her? Anonymous poster hash: 12f75...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå