Gå til innhold

Kjeksis med myk kjeks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en pakke med Daim-is for å kose meg i helgen... Også er kjeksen helt myk på alle sammen :( Kan brette den rett av isen, men på isen som er igjen er det nesten et belegg som gjør at den verken smaker godt eller har rett konsistens.

Så skuffet!

Anonymous poster hash: 43754...cb6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig årsaken er enten at den er for gammel (se datomerking), eller at den er blitt smeltet under transporten.

Enig, det er så skuff. Mulig du kan få bytte den hvis du tar den med deg igjen?

Skrevet

Mulig årsaken er enten at den er for gammel (se datomerking), eller at den er blitt smeltet under transporten.

Enig, det er så skuff. Mulig du kan få bytte den hvis du tar den med deg igjen?

Jeg sjekket nå og den gikk faktisk ut på dato 07.08. Jeg har ikke kvitteringen, tror du det er mulig å få byttet likevel?

Skrevet

Gikk innom butikken igjen og fikk en ny pakke is :D Da ble det litt kveldskos i dag likevel!

Skrevet

Gikk innom butikken igjen og fikk en ny pakke is :D Da ble det litt kveldskos i dag likevel!

Så bra! :is:

Anonymous poster hash: 9589d...bf9

Skrevet

Jeg sjekket nå og den gikk faktisk ut på dato 07.08. Jeg har ikke kvitteringen, tror du det er mulig å få byttet likevel?

Hvis du kan finne og vise til kontoutskrift at du har handlet der og for hvor mye, får du det ganske sikkert tilbake. Godt mulig ellers også. Du kan jo  vise at i fryseren deres ligger flere av denne isen med samme datoutgåing sånn at du viser at det er riktig at du kjøpte dem der. For det er ofte det som er problemet når man ikke har kvittering eller kan vise til kontoutskrift, at de i butikken ikke kan vite om du faktisk har handlet der eller når. Men de beviser det jo godt nok hvis de fremdeles har den isen liggende, skulle jeg tro.

Skrevet

Det var bra.

Jeg svarte deg uten å lese de siste innleggene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...