AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Har holdt på med en fyr siden før jul. Vi bor langt unna hverandre (8-9 timer) og har ikke truffet hverandre akkurat for ofte. 6-7 ganger omtrent. Nå er det tre måneder siden sist jeg så ham, han har skullet komme på besøk men det har alltid kommet noe i veien. Han vil ikke ha besøk før han er ferdig med et oppussingsprosjekt. Vi snakker sammen flere ganger for dagen, gjerne morgen og kveld i ukedagene. Forrige helg, da han atter en gang avlyste, dro jeg skuffet og sur på tur til en venninne, og naboen hennes og jeg fant virkelig tonen. Vi tilbrakte hele helgen sammen og har holdt kontakten siden. Han kommer på besøk i morgen, han bor et par timer unna. Førstemann ringer meg fremdeles gjerne flere ganger daglig (enda jeg sa før forrige helg at han bare kunne slutte med det om han avlyste enda en gang. To ganger fortalte jeg ham det, så han burde ha fått de med seg, selv om jeg sa det med en humoristisk undertone) Jeg har ikke tenkt å svare dersom han ringer meg i morgen når jeg har besøk. Men så er spørsmålet-skal jeg fortelle ham det, eller bare la det fade ut? Jeg har prøvd å snakke med ham utallige ganger om hvor vi står osv, men jeg får ikke noe svar. Også kommer denne nabomannen rekende på en fjøl og er så enkel, eller hva man skal kalle det! Det er ikke sånn at jeg er giftesyk eller noe direkte haster, men å ha tasset rundt i uvitenhet hele veien, alt av fremdrift fullstendig har stagnert, og vi har ikke truffet hverandre på tre måneder, gjør at jeg tenker "He's not that into me". Samtidig er det jo da merkelig at han hele tiden holder meg varm ved å holde kontakten... Jeg blir gal!! Anonymous poster hash: d0917...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 nei, ikke fortell ham det. Anonymous poster hash: deb85...640
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 På et tidspunkt bør du jo fortelle han det. Men det er kanskje best å se litt mer hvordan kontakten er mellom deg og den nye. Kanskje lurt å vente med å ha sex med han nye. Om du sier til den første at du har begynt å treffe en annen, så kan det jo hende han vil ta opp konkurransen og skjerper seg. Så om du fortsatt vil gi den første en sjanse så er det lurt å si det. Anonymous poster hash: 48255...173 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Du trenger ikke fortelle han at du har møtt en annen, men du kan si at du ønsker å avslutte forholdet/dating-fasen fordi du mener avstanden blir for lang og at dere ikke har sett hverandre ofte nok til at du har blitt interessert i å fortsette. Anonymous poster hash: 08190...8b5 1
Florence Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Du trenger ikke å si annet enn at du tror ikke det er noen fremtid for dere to og at det da er best å kutte kontakten.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Han har deg gående på gress. Aksepterer du ikke det, så sier du fra. Sier fra at du ikke aksepterer og at du nå har truffet en annen. Anonymous poster hash: b2674...03d 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 Vi hadde sex andre natten, så det er litt for sent. Han påstår han ikke er sjalu. Og jeg vet selv hva jeg hadde gjort i hans sko, dersom han fortalte meg om at han hadde en annen på gang-Jeg hadde trukket meg unna. Men jeg hadde aldri giddet å melde meg på Ungkaren og sitte på vent og håpe det ble min tur å gå på date med ham Anonymous poster hash: d0917...6ff
Den mystiske Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 Et avstandsforhold kan forårsake "problemer" dersom man ikke er klar for det. Hadde nok heller satset på han som bor nærmere deg dersom du selv føler at han er mer riktig for deg enn han som bor ni timer unna. Til tanke, ærlighet varer alltid lengst! (dersom du er usikker på hvem du vil "ha".) Vurder dine egne følelser og hvem som er mest tiltrekkende/passende for deg ikke basert på avstand. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #9 Skrevet 15. august 2015 Jeg syns det går helt fint å gjøre han oppmerksom på at du har andre "beilere" og at han bør ta et standpunkt om hva han vil med deg hvis ikke så vil du gi andre menn sjansen. Anonymous poster hash: 7325b...e0f 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #10 Skrevet 16. august 2015 Ja si ifra du så slipper du å være i et avstandsforhold lenger. Anonymous poster hash: 03f56...879
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #11 Skrevet 17. august 2015 Ååååh, kan jeg beholde begge? Han lengst borte er morsom å fjase og tulle med, jeg ler av ham og motsatt. Han nye er så stille og virker så....ordentlig og alvorlig? Kan hende han bare er litt sjenert sånn i begynnelsen?! Anonymous poster hash: d0917...6ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå