AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Dette er en stund siden det skjedde, men jeg har dessverre blitt utsatt for en del fæle ting. og det som også skjedde den gangen var at jeg ble gruppevoldtatt av en familie, altså mennene i den. altså, faren, sønnen og to fettere. de var av utenlandsk opprinnelse. jeg forstår ikke at folk kan være så grufulle og voldta noen i det hele tatt, men jeg forstår virkelig ikke at de klarer å være tent og ha lyst i det hele tatt når man gjør det med familien sin? det er bare så sykt at jeg fatter det ikke !!! : ( noen som kan forklare meg ? jeg sliter fortsatt med å forstå, og jeg trenger litt svar egentlig.... Anonymous poster hash: b44fd...3d0
Gjest anonym2233 Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Ooh... For vondt av det der.. Anmeld, om det allerede ikke er blitt gjort! Har du snakket ut med noen nære om dette?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Takk for klem og svar har ikke fortalt noen nære om det, men går til en psykolog fordi jeg ble så dårlig både psykisk og fysisk av det så måtte på sykehus, sliter enda med at jeg får lammelser og klarer ikke bevege meg blant mange andre ting også..og fikk da etter sykehuset en psykolog jeg skal gå til, men det er vanskelig å bearbeide det.. og jeg tør ikke si til psykologen at det var familiemedlemmer, det er så kvalmt og sykt, og føler meg bare enda mer ekkel på grunn av det... vet ikke om det er normalt å føle det sånn? jeg lurer veldig på hvordan det går an å tenne på ting som er så sykt... vil liksom forstå det og få forklaring for å bli mindre redd på en måte... jeg trenger å forstå mer... : ( Anonymous poster hash: b44fd...3d0
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Fortell det til psykologen. Jeg skjønner at det er tungt og ekkelt, men psykologen må ha all informasjon for å gi deg best mulig hjelp. Jeg synes forøvrig også at det er helt utrolig hvordan man kan bestemme seg for å gjøre noe sånt sammen med noen. Folk vet jo at det er galt, så hvordan de finner ut at de skal gjøre det sammen er uforklarlig for meg. Man sier jo ikke: 'Hei gutta, det hadde vært sykt kult å gjengvoldta noen. Skal vi gjøre det i kveld?' (beklager hvis det ble for sterkt kost). Anonymous poster hash: 59323...4b1 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Ja, jeg forstår ikke selv : ( det er så ekkelt og skummelt at det finnes mennesker som er i stand til å gjøre slike handlinger! ! og jeg fikk ikke følelsen av at dette var noe de gjorde for første gang, fordi det var som om de snakket seg imellom uten at de gjorde det, de lo masse, og var så samkjørte på en måte. det er jo det du skriver som et eksempel som er så sykt, men kanskje de gjør det på den måten? er dette ødelagte mennesker fra før som gjør sånt? at en hel familie også kan være syk og at de derfor gjør dette sammen , ikke fordi de er onde , men bare syke ? Anonymous poster hash: b44fd...3d0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #7 Skrevet 16. august 2015 Ja, jeg forstår ikke selv : ( det er så ekkelt og skummelt at det finnes mennesker som er i stand til å gjøre slike handlinger! ! og jeg fikk ikke følelsen av at dette var noe de gjorde for første gang, fordi det var som om de snakket seg imellom uten at de gjorde det, de lo masse, og var så samkjørte på en måte. det er jo det du skriver som et eksempel som er så sykt, men kanskje de gjør det på den måten? er dette ødelagte mennesker fra før som gjør sånt? at en hel familie også kan være syk og at de derfor gjør dette sammen , ikke fordi de er onde , men bare syke ? Anonymous poster hash: b44fd...3d0 Sannsyneligvis så har de blitt lært opp gjennom hele livet til å tro at slike ting er greit å gjøre. I noen kulturer så kan de sterke gjøre hva de vil med de svake, og menn kan gjøre hva de vil med kvinner (så sant ingen sterkere menn er til stede for å forhindre det). Disse forbryterene synes ikke selv at de gjør noe galt. Sånn er kulturen deres. Anonymous poster hash: e2457...dc4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #8 Skrevet 16. august 2015 Skurrer litt. Hvorfor har ingen bedt deg anmelde?Anonymous poster hash: 66327...acb
Gjest lipgloss Skrevet 21. august 2015 #9 Skrevet 21. august 2015 Jeg har og problemer med å sjønne at noen kan ha sex med person som ikke har lyst,langt midre familemedlemmer og alt det andre syke ting menesker kan gjøre med hverandre.Vondt å høre din histore og jeg håper det går bra med deg
Maleficenta Skrevet 21. august 2015 #10 Skrevet 21. august 2015 Takk for klem og svar har ikke fortalt noen nære om det, men går til en psykolog fordi jeg ble så dårlig både psykisk og fysisk av det så måtte på sykehus, sliter enda med at jeg får lammelser og klarer ikke bevege meg blant mange andre ting også..og fikk da etter sykehuset en psykolog jeg skal gå til, men det er vanskelig å bearbeide det.. og jeg tør ikke si til psykologen at det var familiemedlemmer, det er så kvalmt og sykt, og føler meg bare enda mer ekkel på grunn av det... vet ikke om det er normalt å føle det sånn? jeg lurer veldig på hvordan det går an å tenne på ting som er så sykt... vil liksom forstå det og få forklaring for å bli mindre redd på en måte... jeg trenger å forstå mer... : (Anonymous poster hash: b44fd...3d0 Snakk om det med psykologen. Det er ikke du som skal skamme deg og føle deg ekkel. Det er det de mennene som skal. Ingenting av dette er din feil. Får helt vondt av deg. Har du snakket med noen andre som står deg nær som kan være der og dtøtte deg slik at du finner styrkrn til å anmelde?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #11 Skrevet 22. august 2015 De er skaphomofile. Anonymous poster hash: 1e071...b48
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #12 Skrevet 22. august 2015 Skurrer litt. Hvorfor har ingen bedt deg anmelde?Anonymous poster hash: 66327...acb Mange psykologer oppfordrer til å ikke anmelde fordi den prosessen er veldig tung psykologisk. Du blir stigmatisert og mange tror deg ikke. Familie og venner kan kutte kontakten med deg fordi de ikke tror deg eller nekter å tro at den de kjenner er i stand til å voldta. Det var en stor sak for noen måneder siden som viste at størsteparten av anmeldelser for voldtekt blir henlagt. Vet ikke om det var oppe i 90% henlagt. Anonymous poster hash: b9774...ca1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå