AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Noen som vet hvor disse selges? Bruker mye høye sko og synes det ikke er fint når tåforsterkningen synes. Vet de selger strømpebukser uten, men ønsker strømper.Anonymous poster hash: c8ea5...e09
Gjest lipgloss Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Jeg kan annbefale deg strømpedama i bergen,jeg har handlet mye av henne,du ringer bare å sier hva du vil ha så sender hun det i posten,kommer etter 2 dager.Hun kan alt om strømper og strømpebukser,kempegyggelig dame.Du finner henne ved å google strømpedamen bergen,visst du ikke finner henne kan du sende meg en pm så får du tlf nr hennes av meg:))
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #3 Skrevet 16. august 2015 Jeg kan annbefale deg strømpedama i bergen,jeg har handlet mye av henne,du ringer bare å sier hva du vil ha så sender hun det i posten,kommer etter 2 dager.Hun kan alt om strømper og strømpebukser,kempegyggelig dame.Du finner henne ved å google strømpedamen bergen,visst du ikke finner henne kan du sende meg en pm så får du tlf nr hennes av meg:)) Tusen takk for svar. Er butikken dyr?Anonymous poster hash: c8ea5...e09
Gjest lipgloss Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Hun selger kvalitets varer så det koster litt mer enn strømper kjøpt på lindex og sånne butikker,men jeg reagerer ikke på at jeg syns det er veldig dyrt da.Hun selger også forskjelige merker så ikke alt er av dyreste sort.Det siste jeg kjøpte var 5 pakker med oroblu ankel strømper 50 den,tror jeg betalte 60 kr paret,men de er av kjempekvalitet og har en helt super passform.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå