Gjest Fighter Skrevet 13. september 2004 #1 Skrevet 13. september 2004 Jeg har innstallert Yahoo Messenger på maskinen min, og nå vil jeg ikke ha den mer. Er det noen som vet hvordan jeg får den bort?
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #2 Skrevet 13. september 2004 Kontrollpanel - legg til/fjern programmer.
Gjest 1111 Skrevet 13. september 2004 #3 Skrevet 13. september 2004 Hva om den ikke står på den listen? har plutselig fått windows messenger av en eller annen grunn, og den står ikke på listen. jeg vil ha den fjernet, for jeg bruker bare msn.
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #4 Skrevet 13. september 2004 Hva om den ikke står på den listen? har plutselig fått windows messenger av en eller annen grunn' date= og den står ikke på listen. jeg vil ha den fjernet, for jeg bruker bare msn. Windows messenger har microsoft vært så "geniale" og gjort sånn at vi ikke kan fjerne uten videre. Yahoo er nok der. Uansett, vil du fjerne windows messenger: start - kjør. Lim inn denne linja: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%infmsmsgs.inf,BLC.Remove
Dru Skrevet 13. september 2004 #5 Skrevet 13. september 2004 start - kjør. Lim inn denne linja: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%infmsmsgs.inf,BLC.Remove Før du gjør dette kan det svare seg å lage et gjenopprettingspunkt hvis du har XP. Slik at hvis ting ikke skulle fungere etterpå, så har du muligheten til å "undo the damage".
Gjest Den utstøtte Skrevet 13. september 2004 #6 Skrevet 13. september 2004 -ja og eventuelt lete efter rester av Y.M. under :Søk. www.ccleaner.com tar seg av resten hvis du ikke får avinstallert alt, hvilket du ikke vet.
Marianne Skrevet 14. september 2004 #7 Skrevet 14. september 2004 Gå inn på fjern legg til programmer. Trykk så på windows komponenter. Helt nederst der ligger windows messanger. Fjern haken der og trykk deg videre
Gjest Admin'C Skrevet 14. september 2004 #8 Skrevet 14. september 2004 Før du gjør dette kan det svare seg å lage et gjenopprettingspunkt hvis du har XP. Slik at hvis ting ikke skulle fungere etterpå, så har du muligheten til å "undo the damage". hva er dette? det er for windows messenger det.. startes med msmsgs i kjør
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #9 Skrevet 14. september 2004 hva er dette? det er for windows messenger det.. startes med msmsgs i kjør Hva om den ikke står på den listen? har plutselig fått windows messenger av en eller annen grunn' date= og den står ikke på listen. jeg vil ha den fjernet, for jeg bruker bare msn. Hun ville fjerne den.
Gjest Admin'C Skrevet 14. september 2004 #10 Skrevet 14. september 2004 ah, stemmer tenkte på trådstarter jeg Få bort Yahoo Messenger beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå