Gå til innhold

Få bort Yahoo Messenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har innstallert Yahoo Messenger på maskinen min, og nå vil jeg ikke ha den mer. Er det noen som vet hvordan jeg får den bort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kontrollpanel - legg til/fjern programmer.

Skrevet

Hva om den ikke står på den listen? har plutselig fått windows messenger av en eller annen grunn, og den står ikke på listen. jeg vil ha den fjernet, for jeg bruker bare msn.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva om den ikke står på den listen? har plutselig fått windows messenger av en eller annen grunn' date= og den står ikke på listen. jeg vil ha den fjernet, for jeg bruker bare msn.

Windows messenger har microsoft vært så "geniale" og gjort sånn at vi ikke kan fjerne uten videre. Yahoo er nok der. Uansett, vil du fjerne windows messenger:

start - kjør. Lim inn denne linja:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%infmsmsgs.inf,BLC.Remove

Skrevet
start - kjør. Lim inn denne linja:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%infmsmsgs.inf,BLC.Remove

Før du gjør dette kan det svare seg å lage et gjenopprettingspunkt hvis du har XP. Slik at hvis ting ikke skulle fungere etterpå, så har du muligheten til å "undo the damage".

Gjest Den utstøtte
Skrevet

-ja og eventuelt lete efter rester av Y.M. under :Søk.

www.ccleaner.com tar seg av resten hvis du ikke får avinstallert alt, hvilket du ikke vet.

Skrevet

Gå inn på fjern legg til programmer. Trykk så på windows komponenter. Helt nederst der ligger windows messanger. Fjern haken der og trykk deg videre :)

Skrevet

Før du gjør dette kan det svare seg å lage et gjenopprettingspunkt hvis du har XP. Slik at hvis ting ikke skulle fungere etterpå, så har du muligheten til å "undo the damage".

hva er dette? det er for windows messenger det.. startes med msmsgs i kjør

Gjest Anonymous
Skrevet

hva er dette? det er for windows messenger det.. startes med msmsgs i kjør

Hva om den ikke står på den listen? har plutselig fått windows messenger av en eller annen grunn' date= og den står ikke på listen. jeg vil ha den fjernet, for jeg bruker bare msn.

Hun ville fjerne den.

Skrevet

ah, stemmer tenkte på trådstarter jeg

Få bort Yahoo Messenger

beklager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...