Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal reise imorgen til London. Jeg skal bo i hotell. Jeg lurer på om det finnes kjøleskap i rommet? Fordi jeg tar noen medisiner som må stå i kjøleskapet.

Og burde man ta med håndklær også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan be om kjøleskap. De fleste vil kunne gi dette, eller oppbevare medisinene deres. Hånkle har hotellet til dere.

Anonymous poster hash: 3bbcd...3f2
Skrevet

All informasjon står på nettsidene på hotellet du har booket. Håndklær er i alle fall inkludert. 

Skrevet (endret)

takk for at dere svarte. og shampoo/balsam må man ta med selv? hva om strykejern??

unnskyld for at jeg spør sånt men jeg har aldri overnattet i hotell før så jeg vet ikke så mye :(

TS

Endret av Ayesh
Gjest Christina146
Skrevet

Spørs litt hvilket hotell du har booket. Jeg bodde på travel inn, her måtte vi kjøpe shampoo/såpe/balsam. Det andre hotellet vi bodde på (3 stjerner) fikk vi såpe men ikke shampoo. Så ville tatt med for sikkerhets skyld:)

Skrevet

Hvis du oppgir navnet på hotellet er det kanskje noen som har bodd der og kan svare på spørsmålene dine. Ellers går det sikkert an å sende mail til hotellet og spørre.

Skrevet

Best western palm heter hotellet i london

Skrevet

All rooms feature modern amenities such as a large LCD TV and air conditioning as well as luxurious bathrooms with walk-in showers and complimentary toiletries. Business travellers will delight in the availability of free WiFi and a spacious work desk area. - See more at: http://www.palmhoteluk.com/budget-accommodation-london/#sthash.eD3Aoriq.dpuf

Anonymous poster hash: 8e0f9...5f5

Skrevet

De har strykejern/brett, men du må spørre om det i resepsjonen.

Gratis toalettartikler og hårføner:)

Står ingenting om kjøleskap/minibar på rommet, men det er det bare å spørre om.

Google is your friend:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...