Ayesh Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Hei Jeg skal reise imorgen til London. Jeg skal bo i hotell. Jeg lurer på om det finnes kjøleskap i rommet? Fordi jeg tar noen medisiner som må stå i kjøleskapet. Og burde man ta med håndklær også?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Du kan be om kjøleskap. De fleste vil kunne gi dette, eller oppbevare medisinene deres. Hånkle har hotellet til dere. Anonymous poster hash: 3bbcd...3f2
Florence Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 All informasjon står på nettsidene på hotellet du har booket. Håndklær er i alle fall inkludert.
Ayesh Skrevet 15. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2015 (endret) takk for at dere svarte. og shampoo/balsam må man ta med selv? hva om strykejern?? unnskyld for at jeg spør sånt men jeg har aldri overnattet i hotell før så jeg vet ikke så mye TS Endret 15. august 2015 av Ayesh
Gjest Christina146 Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Spørs litt hvilket hotell du har booket. Jeg bodde på travel inn, her måtte vi kjøpe shampoo/såpe/balsam. Det andre hotellet vi bodde på (3 stjerner) fikk vi såpe men ikke shampoo. Så ville tatt med for sikkerhets skyld:)
-ssi Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Hvis du oppgir navnet på hotellet er det kanskje noen som har bodd der og kan svare på spørsmålene dine. Ellers går det sikkert an å sende mail til hotellet og spørre.
Ayesh Skrevet 15. august 2015 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2015 Best western palm heter hotellet i london
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 All rooms feature modern amenities such as a large LCD TV and air conditioning as well as luxurious bathrooms with walk-in showers and complimentary toiletries. Business travellers will delight in the availability of free WiFi and a spacious work desk area. - See more at: http://www.palmhoteluk.com/budget-accommodation-london/#sthash.eD3Aoriq.dpuf Anonymous poster hash: 8e0f9...5f5
superdupermeg Skrevet 15. august 2015 #9 Skrevet 15. august 2015 De har strykejern/brett, men du må spørre om det i resepsjonen. Gratis toalettartikler og hårføner:) Står ingenting om kjøleskap/minibar på rommet, men det er det bare å spørre om. Google is your friend:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå