Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet de aller minste ikke skal ha sko, men hva bruker dere i sportsvogna når været er som nå. For tidlig for pose og bare med et teppe over, uansett om jeg tuller det rundt føttene stikker han dem ut...har hatt på sånne gode varme tøfler..men de sparker han bare lett av seg :ler:

Har sett noen små veldig myke sko på HM, med snøring...For snøring er vel poenget her tror jeg... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er det viktigste er at de ikke bruker "sko" som former foten. Ingen harde hælkapper eller såler.

Så sko blir vel litt feil ord, det blir på en måte en sokk som ser ut som en sko man i så fall kan bruke.

Man kan jo evt. bruke ullsokker kanskje?

Skrevet

Kjøp tykke sokker.

Du får kjøpt voksisokker, de er knallfine :)

Skrevet

Hvor kjøper man voksi sokker? Og sitter de godt, hobbyen hans er jo å dra av sokker om dagen.. :wink:

jeg skrev "sko"...

Skrevet

tusen takk, er jammen driftig du! :)

Skrevet

:ler:

Søkte på babysko, og tittet på det som kom opp.

Er på utkikk etter forskjellige ting selv for tiden, er ikke lenge til jeg trenger sånt selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan virkelig anbefale robeez, det er tynne innesko i skinn, som er lette å smette på foten, men som min datter på to år ikke greier å få av seg enda.

www.robeez.co.uk/ :)

Skrevet

Kjøpte noen fleece-"sokker" på HM til å ha utenpå når barnet sitter i vogna. Men jeg fant også noen "skinn"-"sko", (som ser ut som disse populære saueskinnsstøvelettene for voksne) på Bogerud tekstil i dag. Kun 129 (tror jeg det var). Kjempesøte!!! De hadde også noen kjempefine til gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...