Kipa Skrevet 13. september 2004 #1 Skrevet 13. september 2004 jeg vet de aller minste ikke skal ha sko, men hva bruker dere i sportsvogna når været er som nå. For tidlig for pose og bare med et teppe over, uansett om jeg tuller det rundt føttene stikker han dem ut...har hatt på sånne gode varme tøfler..men de sparker han bare lett av seg Har sett noen små veldig myke sko på HM, med snøring...For snøring er vel poenget her tror jeg...
Sandra Skrevet 13. september 2004 #2 Skrevet 13. september 2004 Det som er det viktigste er at de ikke bruker "sko" som former foten. Ingen harde hælkapper eller såler. Så sko blir vel litt feil ord, det blir på en måte en sokk som ser ut som en sko man i så fall kan bruke. Man kan jo evt. bruke ullsokker kanskje?
Gjest Tex Skrevet 13. september 2004 #3 Skrevet 13. september 2004 Kjøp tykke sokker. Du får kjøpt voksisokker, de er knallfine
Kipa Skrevet 13. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2004 Hvor kjøper man voksi sokker? Og sitter de godt, hobbyen hans er jo å dra av sokker om dagen.. jeg skrev "sko"...
Sandra Skrevet 13. september 2004 #6 Skrevet 13. september 2004 Fant forresten en link her: http://www.coolkidz.no/butikken/index.php?...d7e0fa508f89f94 Vet ikke om de blir for tynne? Disse har i all fall snøring og er av ull HER var en annen type Og HER var en annen type. Strikkede med snøring Disse synes jeg var søte
Kipa Skrevet 13. september 2004 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2004 tusen takk, er jammen driftig du!
Sandra Skrevet 13. september 2004 #9 Skrevet 13. september 2004 Søkte på babysko, og tittet på det som kom opp. Er på utkikk etter forskjellige ting selv for tiden, er ikke lenge til jeg trenger sånt selv.
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #10 Skrevet 14. september 2004 Jeg kan virkelig anbefale robeez, det er tynne innesko i skinn, som er lette å smette på foten, men som min datter på to år ikke greier å få av seg enda. www.robeez.co.uk/
diddi Skrevet 14. september 2004 #11 Skrevet 14. september 2004 Kjøpte noen fleece-"sokker" på HM til å ha utenpå når barnet sitter i vogna. Men jeg fant også noen "skinn"-"sko", (som ser ut som disse populære saueskinnsstøvelettene for voksne) på Bogerud tekstil i dag. Kun 129 (tror jeg det var). Kjempesøte!!! De hadde også noen kjempefine til gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå