Gå til innhold

hva heter han i harry potter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja... han læreren med sort hår og tøy min venn er forelska i han!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, Snape. Som jeg akkurat skrev. Jeg slutter aldri å forundre meg over hvorfor folk på død og liv må svare selv om trådstarter allerede har fått svar på spørsmålet sitt... :roll:

Skrevet

den så vi ista, også begynte hun å mase noe fælt :) har du noe pene spider-man ting på lur blir jeg glad hihiih

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var jeg som svarte, på død og liv som du sier. Da jeg begynnte å poste innlegget hadde hun enda ikke fått svar, jeg var litt treg fordi datteren mi våknet, og jeg gikk i fra dataen noen minutter, så jeg fikk rett og slett ikke med meg at hun allerede hadde fått svar.... :roll:

Skrevet

Det går HELT greit, slæpp åff! :) Bare hyggelig at folk tar seg tid til å svare, hehe

Skrevet
Her har du ham, forresten. :grinele:

åååååh nydelig side jeg puttet den øyeblikkelig i mine favoritter han derno er deilig mannebein oooooh synd han ikke alltid ser slik ut

Skrevet
Det var jeg som svarte, på død og liv som du sier. Da jeg begynnte å poste innlegget hadde hun enda ikke fått svar, jeg var litt treg fordi datteren mi våknet, og jeg gikk i fra dataen noen minutter, så jeg fikk rett og slett ikke med meg at hun allerede hadde fått svar....

Skjønner naturligvis at sånt skjer, jeg gjør det selv i blant, men det er så innmari typisk... Man spør om noe helt enkelt og konkret, og så får man ti klin like svar. Og jeg er en sånn som irriterer meg over sånne teite ting. :tunge1:

Skrevet

Jo, men noen ganger så er det jo bekreftet at det svaret man først har fått er riktig. Ihverfall i saker der det er viktig at en får rett svar. Og siden man sjelden aner hvem personen som svarer egentlig er, så er det jo greit å få det bekreftet av flere, syntes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...