Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen vet dette?

Kjøpte nettopp fra Blivakker og prøvde å sjekke på check your cosmetic-appen,og der kommer det opp at begge er utgått for lenge siden.

Lurer på om koden er den som står bak på tuben eller krukken ved siden av eller over "made in Paris eller France"?

Prøvde å google det,men fant ikke ut noe.

Jeg har ikke noe å sammenligne med,men synes spesielt at det ene produktet lukter rart og gammelt.

Kanskje idiotisk å kjøpe når de ikke er offisiell forhandler,men trodde at det skulle være trygt og at de ikke drev å sendte ut gamle produkter etter all kritikken rundt det.

Anonymous poster hash: 9ead7...836

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om noen vet dette?

Kjøpte nettopp fra Blivakker og prøvde å sjekke på check your cosmetic-appen,og der kommer det opp at begge er utgått for lenge siden.

Lurer på om koden er den som står bak på tuben eller krukken ved siden av eller over "made in Paris eller France"?

Prøvde å google det,men fant ikke ut noe.

Jeg har ikke noe å sammenligne med,men synes spesielt at det ene produktet lukter rart og gammelt.

Kanskje idiotisk å kjøpe når de ikke er offisiell forhandler,men trodde at det skulle være trygt og at de ikke drev å sendte ut gamle produkter etter all kritikken rundt det.

Selv hos offisiell forhandler kan det innimellom være et produkt som er feilprodusert. Jeg opplevde det med en foundation en gang.

Vet ikke med nummeret,men jeg har bare fått rette varer fra blivakker siste årene - og veldig mye av det har vært matis.

Anonymous poster hash: f0eec...089

Skrevet

Ja,jeg har også bare vært fornøyd med blivakker før når jeg har bestilt.

Så ble litt i tvil,men det kan vel skje selv om det ikke burde skje.

Det er ikke sikkert at det var rett nummer engang,og jeg vil ikke klage når jeg ikke er sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...