Gå til innhold

Han har en greie for unge jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr litt, han er 9 år eldre enn meg, men jeg merker ikke noe særlig til det for å være ærlig. Har tenkt litt på dette med at han aldri ville fått det til å funke med noen på sin egen alder (han er 38, jeg er 29) og har begynt å tenke på om det kanskje er litt rart..  Idag pratet vi litt om tidligere forhold og da kom det frem at eksen hans som han var sammen med i 3 år, er 22 år. NÅ. Det vil si at når de ble sammen var han ca 34 og hun ca 18-19.  :sjokkert:  Jeg må innrømme at jeg ble litt uvel av det, og kjente at jeg ble veldig usikker på hele greia.... 

Hva hadde dere tenkt? Er jeg helt hysterisk nå eller?  :vetikke:

Anonymous poster hash: 61505...8aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det. Det er noe rart og stakkarslig med menn som er i forhold med veldig unge jenter. Dessuten blir jo også du eldre, kanhende han begynner å se etter 18-åringer om noen år med deg. Hva syns du om det? 

Anonymous poster hash: beb80...620
  • Liker 20
Skrevet

Har vært sammen med unge jenter != har en greie for unge jenter.

Anonymous poster hash: 2f307...995
  • Liker 3
Skrevet

Mamma fortalte at hun hadde snakket med en dame som var gift med en som er en del eldre. De har vært sammen en stund nå. Nå er hun vel rundt 40, og hun sa "greia er at en mann som er interessert i jenter på 25 når han er i midten av 40-årene ALLTID vil være interessert i jenter på 25". 

Du er ikke hysterisk. Nå er det jo ikke så veldig stor aldersforskjell på dere, men når man er 38 er det kanskje på tide å se på damer på sin egen alder, ikke folk på 22(!!). 

• Liker 12
Skrevet

Min mor er gift med en fyr som er åtte år yngre. Hadde aldri ramlet meg inn å bli uvel og konkludere med at hun har en greie for yngre menn.

• Liker 1
Skrevet

Mamma fortalte at hun hadde snakket med en dame som var gift med en som er en del eldre. De har vært sammen en stund nå. Nå er hun vel rundt 40, og hun sa "greia er at en mann som er interessert i jenter på 25 når han er i midten av 40-årene ALLTID vil være interessert i jenter på 25".

Du er ikke hysterisk. Nå er det jo ikke så veldig stor aldersforskjell på dere, men når man er 38 er det kanskje på tide å se på damer på sin egen alder, ikke folk på 22(!!).

Ja, nå er jeg 29 da, men jeg vet at han fortsatt har vurdert damer på 19. Syntes 16 -17 år yngre er ganske mye når man er i den alderen.. Og du har rett i at man kan bli litt bekymra for om man vil bli skiftet ut så fort man begynner å bli litt eldre.

• Liker 3
Skrevet (endret)

For meg hadde det vært en gigantisk turnoff og et rødt varselflagg at han åpenlyst foretrakk tenåringer når han selv var i midten av trettiårene. Men alle har positive og negative sider, ingen er perfekte. Du må finne ut om det likevel er verdt å fortsette forholdet, eller om du syns det skurrer såpass at du lar ham gå. Stol på magefølelsen din, om han ikke gir deg tryggheten du trenger så er det neppe liv laga.

Personlig hadde jeg aldri funnet meg en så mye eldre mann dersom jeg selv ønsket å få barn en vakker dag, han er jo straks førti. Ektemannen min mener han selv er for gammel for flere barn (jeg ønsker sterkt et barn til) og han er nøyaktig like gammel som mannen du dater.. Bare en liten tankevekker.

Endret av Ultiva
  • Liker 4
Skrevet

Men menn er jo så visuelle av seg og kvinner får tilbaketrukkent tannkjøtt i en alder av 25 år har vi lært på kvinneguiden den siste uken. 

Skrevet

Fordi jenter generelt er mest attraktiv i 15-20 års alderen. Det finnes unntak, men generelt er dem det. Det er helt naturlig og finne unge jenter tiltrekkende. Er trossalt biologisk.

Anonymous poster hash: 1955f...787

• Liker 2
Skrevet

Hæ ja det syntes jeg er fryktelig ekkelt. hadde hun vært 25 når han var 34 så greit, akuratt innafor. Men 18 wtfffffffffffff

Anonymous poster hash: 6aed1...0ad
  • Liker 3
Skrevet

Fordi?

Anonymous poster hash: 40e85...913

Skrevet

Fordi?Anonymous poster hash: 40e85...913

Fordi han for alltid vil være opptatt av det yngre og ikke dyrke parforholdet han er i.

Anonymous poster hash: 14741...858

• Liker 3
Skrevet

Fordi jenter generelt er mest attraktiv i 15-20 års alderen. Det finnes unntak, men generelt er dem det. Det er helt naturlig og finne unge jenter tiltrekkende. Er trossalt biologisk.

Menn er da ikke mest attraktive når de er 30-50 de heller. Problemet er bareom du vil ha en kvinne som mener dette og lever etter den regelen, slik at du blir uattraktiv for henne når du er 30`? Ønskelig?

Anonymous poster hash: c9451...de7

• Liker 8
Skrevet

Jeg har datet en fyr litt, han er 9 år eldre enn meg, men jeg merker ikke noe særlig til det for å være ærlig. Har tenkt litt på dette med at han aldri ville fått det til å funke med noen på sin egen alder (han er 38, jeg er 29) og har begynt å tenke på om det kanskje er litt rart..  Idag pratet vi litt om tidligere forhold og da kom det frem at eksen hans som han var sammen med i 3 år, er 22 år. NÅ. Det vil si at når de ble sammen var han ca 34 og hun ca 18-19.  :sjokkert:  Jeg må innrømme at jeg ble litt uvel av det, og kjente at jeg ble veldig usikker på hele greia.... 

Hva hadde dere tenkt? Er jeg helt hysterisk nå eller?  :vetikke:

Mener du at han er barnslig?

Anonymous poster hash: 3d77d...c93

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

Aldri spør om tidligere forhold. La fortid være fortid. Det at han var ærlig og fortalte sannheten er et sunnhetstegn. Det viser at han har tillit til deg og at han er seriøs.

Nesten alle mennesker har "mørke" hemmeligheter. Ting som er vanskelige å snakke om, da de ikke er sosialt akseptable. Mannen er ikke dum. Han vet at stor aldersforskjell kan oppfattes negativt.

Skrevet (endret)

Både kvinner og menn er mest attraktive rent fysisk mellom 18-28. Mener du at det kun er menneskene som befinner seg i denne aldersgruppen som burde ha sex og formere seg og at resten burde leve alene fordi de har fått en rynke? Å være så ekstremt utseendefiksert er ikke sunt for noen. Og å tro at en 22-åring er den ultimate partner uavhengig av egen livsfase og alder er bare latterlig.

Endret av Ultiva
  • Liker 8
Skrevet

Både kvinner og menn er mest attraktive rent fysisk mellom 18-28. Mener du at det kun er menneskene som befinner seg i denne aldersgruppen som burde ha sex og formere seg og at resten burde leve alene fordi de har fått en rynke? Å være så ekstremt utseendefiksert er ikke sunt for noen. Og å tro at en 22-åring er den ultimate partner uavhengig av egen livsfase og alder er bare latterlig.

Det er det jo ingen som har sagt, bare at det ikke er ekkelt å være tiltrukket av mennesker i den alderen.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er det jo ingen som har sagt, bare at det ikke er ekkelt å være tiltrukket av mennesker i den alderen.

Nei men det sier jo noe om det mentale nivået på den som er 10-15 år eldre enn partnerne han/hun foretrekker. At man i tillegg til å ha mistet ungdommens spenst har stått på stedet hvil mentalt sett de siste 10-15 årene og i så måte ikke er et varp for noen. At man ikke klarer å tiltrekkes av noen på sin egen alder er usjarmerende. Her snakker jeg forøvrig om de som er 35 og foretrekker svært unge partnere på 15-20 år, ikke de som er 50 år og som er sammen med noen på 35-40.

Uansett så er det min personlige mening og vi er alle forskjellige, heldigvis.

Endret av Ultiva
  • Liker 2
Skrevet

Hvem er det som foretrekker unge partnere? De som har blitt beskrevet i tråden har vært samme med unge partnere, eller blir tiltrukket av yngre mennesker. Det betyr ikke at man foretrekker eller prioriterer dem.

Skrevet

Alle kvinner vet innerst inne at menn og kvinner er mest attraktive i en viss alder. Kvinner er ikke blinde de heller, ser mange mange kjekke menn på 25 år på Tinder som jeg gjerne skulle ha smakt på. Menn begynner å miste hår etter den alderen. Dvs, menn som er 30 kan bare gå å legge seg? Og menn som ikke vil ha en kvinne som tenker sånn om han - er bare dumme? 

Lurer på hvordan reaksjonen hadde vært om det ble laget en tråd om hvor stygge menn er over 25 år, når de begynner å miste hår og få gustne og eldre drag i ansiktet..? Og alle kvinner hadde svart "dump han, jo yngre jo bedre"

Anonymous poster hash: c9451...de7
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...