AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #1 Skrevet 15. august 2015 Jeg lastet opp et nytt profilbilde på Facebook for en uke siden. Jeg ser nå det burde vært croppet litt..... Er det noen måte jeg kan klippe i dette bildet uten at likes og kommentarer forsvinner? Noen som har et par triks? Anonymous poster hash: aeb44...51e
Gjest imperio Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Er det minatyrbildet du mener? Den du ser når du går innpå profilen din uten å trykke på bildet? Hvis så, da kan du velge et gammelt profilbilde, legg det til som profilbilde så gå tilbake til det bilde du ønsker å ha og croppe det på nytt. Men dersom det er snakk om selve opplastingen så går det ikke.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Nei tenker ikke på thumbnail'en. Den er enkel å endre. Er bare å klikke edit thumbnail og så justere. Så tenkte på hele bildet. Det man ser når man går inn på selve profilbildet. Anonymous poster hash: aeb44...51e
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Er det noen måte man kan endre det på? Ved å endre til et nytt og så tilbake til dette kanskje? Sette så bare jeg kan se profilbyttet eller noe sånt? Er sikkert et triks for å få det til. Anonymous poster hash: aeb44...51e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Redigerer du bildet blir det et "nytt" bilde vel? Anonymous poster hash: 4c172...bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå