Salt Skrevet 13. september 2004 #1 Skrevet 13. september 2004 Holder for tiden på å bytte ut kostesamlingen min, og lurer derfor på hva dere synes om kostene til Artdeco. Er disse gode? Har dere evt. noen andre merker å anbefale meg? Og mens jeg er inne på temaet, hvordan rengjøres en svampapplikator?
Gjest NastyNice Skrevet 13. september 2004 #2 Skrevet 13. september 2004 Jeg har kjøpt hele serien fra Art Deco. Startet med kun ett par øyenskygge børster for å sjekke varene. Ble kjempe imponert! Så jeg fikk med med pudder og rouge børstene, to tynne øyenskygge børster, maskara børste og highlighter børste. Anbefaler de på det sterkeste!!! De kan renses med mild såpe og vann, etter anbefaling fra parfymeridama. Lykke til med valget!
Cilla Skrevet 14. september 2004 #3 Skrevet 14. september 2004 Har bare en kost fra Ardeca, det er en kost til solpudderet mitt, og den har jeg hatt i flere år og den er like bra enda. Mistet litt hår første dagene, men det er vel vanlig?? Etter det har den vært perfekt, bruker den også til å børste av øyenskygge med.
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2004 #4 Skrevet 14. september 2004 Og mens jeg er inne på temaet, hvordan rengjøres en svampapplikator? Med ansiktsvask De bør rengjøres ofte, ellers får du egen landsby av bakterier der.. (Jeg synes BodyShop har veldig bra koster..men har ikke prøvd så veldig mange andre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå