AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Jeg har veldig liten menstruasjon, type to dager med veldig sparsomme mengder blod. Fastlegen min mener det ikke skal ha så mye å si, men han hadde aldri hørt om at kvinner må ta folat når de prøver/er gravide. Så han har tydeligvis ikke peiling. Det jeg har tenkt i det siste er at så lite menstruasjon kanskje kan tyde på at jeg ikke får tykke nok vegger i livmoren slik at egget kan feste seg? Noen som har kunnskap om dette? Jeg blør som sagt veldig sparsomt, og trenger ikke noe bind/tampong om natten en gang. Jeg hadde mye mer i tenårene, men etter jeg droppet prevensjon for fire år siden har det vært sånn som dette. Har nå vært prøvere i 9mnd uten resultat.Anonymous poster hash: 37ddf...c8e
Gjest Gjest_Idja Skrevet 15. august 2015 #2 Skrevet 15. august 2015 Jeg har hatt liten menstruasjon en god stund, og min gynekolog bekymret seg for det fordi det kunne bety FOR tykk livmorslimhinne (noe han også kunne se på ultralyd). Har bare blitt verre og verre for min del. Er ikke nødvendigvis et problem for deg da, hvis det er slik du alltid har hatt det. Mange med små blødninger har ingen problem med å bli gravid.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 For min del var dette et dårlig tegn, jeg fikk ikke påvist noe fra legen, men jeg ble ikke gravid. Etter ca. 5 måneder med en mens på 1-2 dager begynnte jeg å drikke bringebærblad te, første måneden med teen ble det stor foranding i menstruasjonen, det varte plutselig i 6 dager og blodet var i tilegg lyse rødt istdedet for mørke brunt... Anonymous poster hash: ca2e7...e18
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Legger til at min menstruasjon ikke var slik tidligere, så det var det som fikk meg til å tenke at noe var galt, og jeg kan ikke med sikkerhet si at det den korte menstruasjonen hindret meg fra å bli gravid, det er veldig mulig det var hormon betinget. Vil også understreke at dersom dette er normalt for deg så er det sikkert ikke noe galt Legen min sa også forresten at det ikke var noe å bekymre seg over.. Anonymous poster hash: ca2e7...e18
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #5 Skrevet 15. august 2015 Jeg hadde veldig lite. Varte i to dager, kom nesten ikke blod. Ble gravid etter 6 måneder med prøving, men endte i SA i uke 8. Ble så gravid bare 2 måneder etterpå, og da gikk det fint Anonymous poster hash: 17355...5e1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Det kan ha noe å si, men jeg har det på samme måte og har blitt gravid 4 ganger, alle på første forsøk!Anonymous poster hash: 7f675...71b
lillemeg90 Skrevet 15. august 2015 #7 Skrevet 15. august 2015 Hadde lite blødning over 2-3 dager, ble gravid i pp1:)
juliane Skrevet 15. august 2015 #8 Skrevet 15. august 2015 Jeg blødde veldig lite både på p-pillen og etter at jeg sluttet. 2-3 dager, og så lite blod at jeg som regel bare brukte en eller to gule ob i løpet av hele perioden. Ble gravid i pp3.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #9 Skrevet 15. august 2015 Jeg også. Slipper å bruke ob eller bind, for det holder med papir. Ingen problemer med fertilitet her i gården, og jeg er nå gravid med nummer tre i en alder av 41. Anonymous poster hash: 1b4d5...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå