Saramaskara Skrevet 13. september 2004 #1 Skrevet 13. september 2004 Lurer på om flere har samme erfaring som meg. Tilfeldigvis fant jeg på PCen vår masse mapper, og masse bilder av halvnakne damer (kjendiser) som han lagrer. Dette gir meg en litt ekkel følelse. Er litt lei meg, og litt irritert over at han har behov for å lagre disse damene. Er det noen som har opplevd det samme? Isåfall, hvordan var reaksjonen din? :-(
Gjest Eir Skrevet 13. september 2004 #2 Skrevet 13. september 2004 Jeg ville ikke reagert på det. Jeg har jo også en mappe på min pc hvor jeg lagrer kule akt/nakenbilder av fine menn og damer. Hvorfor skulle det være galt å ønske å ta vare på noe man liker å se på?
MorningStar Skrevet 13. september 2004 #3 Skrevet 13. september 2004 Jeg kan tenke meg det kan være litt ubehagelig med tanken på seg selv liksom "åå nå er jeg vel ikke pen nok for ham" og får dårlig selvfølelse og tanker om sin egen kropp. Seff gjelder det ikke alle. Men noen mennesker sliter jo veldig med hvordan kroppen ser ut og sånne ting hjelper jo ikke særlig på selvfølelsen. Men alle ser på alle i verden egentlig. Man får heller godta den man er og jobbe videre/forbedre seg selv - selv om det er drithardt til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå