AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Jeg greier ikke å finne et mineralpudder eller foundation som huden min ikke blir irritert av. Finner jeg endelig en som den ikke blir irritert og kvisete av, så er den altfor "kakete", altfor oransj eller altfor grå. Jeg har prøvd bareminerals og everyday minerals, idun og tikei. Kan jeg pleeease få tips om nettsider/merker som det går an å bestille prøver fra, for jeg kan ikke drive å kjøpe fulle krukker av alle jeg leser bra reviews om på internett.. Jeg er ute etter middels dekkevne, helst økologisk/naturlig siden det meste annet irriterer huden at den enten blir rød og stygg, eller full av kviser og sorte porer, og har ganske lys, nordisk hud. Ønsker et naturlig, lett men effektivt resultat og enkel påføring. helst løspudder siden det er det jeg syntes går raskest og enklest å påføre, men farget dagkrem, bb cream eller lignende kan være aktuelt. Anonymous poster hash: d1558...3b0
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Forsåvidt var tikei den eneste av overnevnte som ikke irriterte huden min, men fikk fryktelig tørr hud etter påføring av den og dekkevnen var usynlig... Anonymous poster hash: d1558...3b0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #4 Skrevet 16. august 2015 Tikei kan anbefales Takk for kommentar! Men som nevnt har jeg prøvd Tikei og fikk tørr og flassete preg på huden etter påføring. Syntes heller ikke dekkevnen var merkbar i det hele tatt... Anonymous poster hash: d1558...3b0
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5 Skrevet 16. august 2015 Takk for kommentar! Men som nevnt har jeg prøvd Tikei og fikk tørr og flassete preg på huden etter påføring. Syntes heller ikke dekkevnen var merkbar i det hele tatt... Anonymous poster hash: d1558...3b0 Får du ikke små prøver i Parfymerier? Det høres enklere ut Anonymous poster hash: 981ef...cf2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Jeg er veldig fornøyd med Mineral Hygienics på min sensitive hud Jeg mener å huske at de selger prøver også. Anonymous poster hash: c6d88...c44
carianne Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Nilens jord. Selges litt i utvalgte parfymeri og frisører. Der kan du teste farger og. Kan bestille på nettet i etterkant
gohege Skrevet 20. august 2015 #8 Skrevet 20. august 2015 Mineral Hygienics har prøver på nettsiden deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå