Gå til innhold

Mineralpudder/foundationer bestille prøver av!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg greier ikke å finne et mineralpudder eller foundation som huden min ikke blir irritert av. Finner jeg endelig en som den ikke blir irritert og kvisete av, så er den altfor "kakete", altfor oransj eller altfor grå.

Jeg har prøvd bareminerals og everyday minerals, idun og tikei.

Kan jeg pleeease få tips om nettsider/merker som det går an å bestille prøver fra, for jeg kan ikke drive å kjøpe fulle krukker av alle jeg leser bra reviews om på internett.. :bond:

Jeg er ute etter middels dekkevne, helst økologisk/naturlig siden det meste annet irriterer huden at den enten blir rød og stygg, eller full av kviser og sorte porer, og har ganske lys, nordisk hud. Ønsker et naturlig, lett men effektivt resultat og enkel påføring. helst løspudder siden det er det jeg syntes går raskest og enklest å påføre, men farget dagkrem, bb cream eller lignende kan være aktuelt.

Anonymous poster hash: d1558...3b0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsåvidt var tikei den eneste av overnevnte som ikke irriterte huden min, men fikk fryktelig tørr hud etter påføring av den og dekkevnen var usynlig...

Skrevet

Tikei kan anbefales

Skrevet

Tikei kan anbefales

Takk for kommentar! Men som nevnt har jeg prøvd Tikei og fikk tørr og flassete preg på huden etter påføring. Syntes heller ikke dekkevnen var merkbar i det hele tatt... :(

Skrevet

Takk for kommentar! Men som nevnt har jeg prøvd Tikei og fikk tørr og flassete preg på huden etter påføring. Syntes heller ikke dekkevnen var merkbar i det hele tatt... :(

Får du ikke små prøver i Parfymerier?

Det høres enklere ut

Anonymous poster hash: 981ef...cf2

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Mineral Hygienics på min sensitive hud :) Jeg mener å huske at de selger prøver også.

Anonymous poster hash: c6d88...c44
Skrevet

Nilens jord. Selges litt i utvalgte parfymeri og frisører. Der kan du teste farger og. Kan bestille på nettet i etterkant

Skrevet

Mineral Hygienics har prøver på nettsiden deres :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...