Gå til innhold

aldri vært full før!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Woow, det var spesielt å lese. Jeg er blitt gammel nå, folk som er født i 98 blir sett på som eldre. 

Forøvrig, så tenker jeg at det er helt naturlig med slike følelser. Det som er trikset er bare å være blant folk du liker, og ikke la deg selv overtenke.  Om man vil teste grensene sine gjelder det å bare ta litt og litt om gangen. 

Men alt dette om tre år, når du er gammel nok ;)

Endret av Adara
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet godt at man kan bli fort full av det ogsånt, spesielt når man blander med brus osv. Men det er jo den eneste vodkaen uten brekningsmiddel også? Så jeg kommer ikke til å spy av det, gjør jeg?

Såvidt jeg vet så er all alkohol du får kjøpt i norge tilsatt brekningsmiddel.. må til utlandet for å kjøpe uten :-) Er uansett bare til for å unngå at du får i deg for mye alkohol før det er forsent. Bare drikk med måte så går det fint!!

Anonymous poster hash: c1c51...e9b

Skrevet

Såvidt jeg vet så er all alkohol du får kjøpt i norge tilsatt brekningsmiddel.. må til utlandet for å kjøpe uten :-) Er uansett bare til for å unngå at du får i deg for mye alkohol før det er forsent. Bare drikk med måte så går det fint!!

Anonymous poster hash: c1c51...e9b

Feil.

• Liker 2
Skrevet

Woow, det var spesielt å lese. Jeg er blitt gammel nå, folk som er født i 98 blir sett på som eldre. 

Forøvrig, så tenker jeg at det er helt naturlig med slike følelser. Det som er trikset er bare å være blant folk du liker, og ikke la deg selv overtenke.  Om man vil teste grensene sine gjelder det å bare ta litt og litt om gangen. 

Men alt dette om tre år, når du er gammel nok ;)

Haha, ja jeg tenkte "shit er de 8 år eller hva?!" men jeg syntes fortsatt at 89 høres ungt ut også, men de begynner jo å bli ganske voksne de nå. Som åra flyr!

Anonymous poster hash: 10913...048

• Liker 2
Skrevet

Du har ikke akkurat gått glipp av noe.

Mitt mål er mer å klare og ikke bli full.

Anonymous poster hash: 4cb4c...b5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...