AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Haha, er det noe som er morsomt så er det når barn lærer ord og utrykk. Man blir gjerne litt strenge og tar en alvorsprat med barne om hvilke ord som er greit og ikke, men i ettertid ler man seg gjerne ihjel av det. Har en datter på 5 og en sønn på 7, her er våre favoritter: - Sønnen kom hjem fra skolen i høst og sa at han ønsket seg dildo til bursdagen sin.. Da klarte vi ikke å holde oss, vi brøt ut i latter begge to. Vi spurte om han visste hva det var, og det gjorde han ikke, men han hadde hørt ordet av noen femteklassinger :-) - Barna tar etter foreldrene sine, og en dag når faren deres sa til de at det var tid for senga svarer datteren vår "trur vel ikke det vel". Hun pleier også å gi oss streng beskjed om å gå på rommene våre om hun er sint. - Gutten vår kalte bestefar for skrukken - Datteren sa at en dag skulle hun blø fra tissen, sånn som mamma. Dette etter en gang på badeland hvor jeg ikke badet pga mensen. Hun spurte meg litt om dette, og jeg forklarte henne konseptet. Men jeg ble rød som en tomat når hun sa dette i barnehagen foran ansatte. Anonymous poster hash: ab87b...d79 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Datteren min hadde arbeidsuke i et gartneri og en dag hun kom hjem, spurte jeg hva hun hadde gjort på "jobben". Svaret: "Jeg har plantet testikler". Hun rettet det fort opp til stiklinger og vi lo godt og lenge av den episoden Anonymous poster hash: 68563...00a 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #3 Skrevet 15. august 2015 Ei jente i klassen hadde vunnet en tegnekonkurranse. Hun fikk mye skryt av alt og alle. Ei annen jente i klassen likte dette dårlig, og begynte plutselig å grine, og sa: "Ingen sier at JEG er noe flink, det er bare MAMMA som sier at jeg er flink!"Anonymous poster hash: c07ae...66f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå