Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2004 #1 Skrevet 13. september 2004 Ser det har kommet en ny hudpleieserie. Er ute etter et rimeligere alternativ til Shiseido Pureness. Noen her som har prøvd denne nye serien til Nivea Visage og kan si om den fungerer, altså balanserer blandingshud/demper røde områder og matter tendenser til blank t-sone?...
Chihiro Skrevet 13. september 2004 #2 Skrevet 13. september 2004 Har ikke prøvd Young-serien, men jeg har prøvd den vanlige nivea-rensegeleen (blå gele som skummer) og skal si jeg ble stram i masken! Kremene får jeg bare kviser av. Jeg har sensitiv/blandingshud.
Gjest Virvel Skrevet 13. september 2004 #3 Skrevet 13. september 2004 Jeg brukte også Shiseido Pureness tidligere, men bruker Vichy for blandingshud nå, og synes den serien er like god. Og ikke minst - billigere. Bare et forslag ut i luften. Nivea vet jeg dessverre ikke noe om.
Carmen_ Skrevet 13. september 2004 #4 Skrevet 13. september 2004 Har ikke prøvd Young-serien' date=' men jeg har prøvd den vanlige nivea-rensegeleen (blå gele som skummer) og skal si jeg ble stram i masken! Kremene får jeg bare kviser av. Jeg har sensitiv/blandingshud.[/quote'] samme her. Holdt meg langt unna nivea etter det :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #5 Skrevet 14. september 2004 Javel, ja. Nå var jeg ikke akkurat ute etter negative erfaringer med Nivea som merke sånn generelt, det har jeg nemlig selv (All Day Aqua-kremen). Noen som har prøvd den nye serien og vil si noe om hvordan den fungerer? Det kan jo være at de har en annen, nyere "formel" på disse som ikke irriterer huden på noe vis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå