Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kompis av meg har utrolig drag på damene, men han benytter seg aldri av det. Venter på den rette og har så vidt jeg vet aldri hatt en eneste one-night-stand, selv om han har muligheten stort sett hver helg.

Så traff han en dame som han likte utrolig godt, de kysset litt på byen, noe som ikke er uvanlig for kameraten min, og dro hver til sitt. Så viser det seg at de går på samme skole, men det skjer ikke noe mer. Kameraten min har nok et rykte på seg for å være playboy utad, men veldig få vet hvor prektig og ordentlig han er når alt kommer til alt.

Så han tar det veldig rolig med denne jenta og går sakte fram og mulig hun tror han ikke er interessert.

Samtidig så begynner han å få anonyme mail fra en hotmail-adresse. Han svarer bare hvem er du osv tilbake, men det hele utarter seg og til sist får han direkte slibrige sex-mail. Som dere skjønner er dette jenta som driver å sender.

Det hun ikke vet er at han har en liten datanerd i seg, og en dag han får en mail sjekker han ip-adressen med en gang og finner ut at den er sendt fra datasalen ved siden av. Han logger av og løper inn på salen og får seg sin livs overraskelse. Han røper ingenting bortsett fra til meg. Dette medfører at han mister totalt interessen for henne, siden hun har gått langt over streken.

Så i ettertid får jeg høre gjennom en venninne om at det er en vanlig strategi å lure gutta på den måten i den hensikt å sjekke om det er ordentlige gutter som er til å stole på og ikke gærninger og sex-monstere.

Jeg skjønte med en gang hva kameraten min hadde blitt utsatt for. Problemet var at jenta ble avslørt, og kameraten min trodde hun var sprø. Jeg har enda ikke fortalt han om sammenhengen her, for jeg tror han ble litt såret da han virkelig var interessert i denne jenta.

Så moralen får altså være at man er ikke så anonym på nett som man alltid skulle tro!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skjønner ikke noe av det innleget jeg

Skrevet

My god!! :o Skjønner sjekkeverden har tatt helt av siden min tid (og det er bare 6 år siden) - sende falske sexmail for å teste ut gutter??

Skrevet

:o Aldri hørt om sånt før.

Verdens dårligste sjekketriks?

Uansett så høres det ikke ut som disse jentene greier å ha noe særlig tillit til menn i utgangspunktet.

Gjest Melissa Gioberti Utl.
Skrevet

Uansett hva moralen er i denne historien...

En IP-adresse sier ikke alt: mange låner jo data"brikker" fra andre og anvender allerede brukte "kort". Andre bruker ulike IP-adresser nesten hver gang.

Andre igjen bruker PC kun på offentlige steder og internett-cafeér, slik at de ikke kan spores opp.

Man kan bruke en PC og IP-adresse som ikke er ens egen, men kjøpt fra andre "ukjente" og personlig materiale kan lagres på en helt annen PC enn den man bruker på nettet.

Skrevet

Wow, den kameraten der virker kjempegrei. *thumbs up*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...