Severus Skrevet 21. august 2015 Forfatter #161 Del Skrevet 21. august 2015 Du liker ikke festivaler? Jeg liker ikke fulle folk som oppfører seg dritt, å folk som selger billetter overpriset på svartebørsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. august 2015 Forfatter #162 Del Skrevet 21. august 2015 Hei du! Er det her du gjemmer deg? Du skifter jo nick og dagbok fortere enn jeg skifter underbukser du! Neiiiiida, GRATTIS med ny dagbok, og vel overstått Sverigetur. Vil du og Sunflower Delight ha litt nylaget blåbæris i varmen? Tar mer enn gjerne litt is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. august 2015 Forfatter #163 Del Skrevet 21. august 2015 Fikk pakker i posten idag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 21. august 2015 #164 Del Skrevet 21. august 2015 Hei du! Er det her du gjemmer deg? Du skifter jo nick og dagbok fortere enn jeg skifter underbukser du! Neiiiiida, GRATTIS med ny dagbok, og vel overstått Sverigetur. Vil du og Sunflower Delight ha litt nylaget blåbæris i varmen? Tusen takk Aldrisur! Er glad i mye blåbær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 21. august 2015 #165 Del Skrevet 21. august 2015 Fikk pakker i posten idag Stilig med den Severus Snape nøkkelknipen! Og fint at du fikk den filmen! Det er en flott gave å få i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 21. august 2015 #166 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg liker ikke fulle folk som oppfører seg dritt, å folk som selger billetter overpriset på svartebørsen Ja, da forstår jeg at du ikke er så glad i festivaler når de dukker opp der hvor du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. august 2015 Forfatter #167 Del Skrevet 21. august 2015 Stilig med den Severus Snape nøkkelknipen! Og fint at du fikk den filmen! Det er en flott gave å få i posten! Du burde virkelig se den der altså. Den er nesten like god som Stekte Grønne Tomater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 21. august 2015 #168 Del Skrevet 21. august 2015 Du burde virkelig se den der altså. Den er nesten like god som Stekte Grønne Tomater Skal se om vi får sett på den en gang. Den har også et interessant tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. august 2015 Forfatter #169 Del Skrevet 21. august 2015 Alan Rickman er med, å han er kul hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 21. august 2015 #170 Del Skrevet 21. august 2015 Ja, han er en flink skuespiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. august 2015 Forfatter #171 Del Skrevet 21. august 2015 Klart han er jo tross alt Sheriff av Notthingham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 21. august 2015 #172 Del Skrevet 21. august 2015 Klart han er jo tross alt Sheriff av Notthingham I hvilken versjon da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. august 2015 Forfatter #173 Del Skrevet 21. august 2015 I hvilken versjon da? Den med Kevin Costner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 21. august 2015 #174 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) I hvilken versjon da? Den med Kevin Costner som Robin Hood Hehehe, der kom det dobbelt opp med svar Endret 21. august 2015 av FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 21. august 2015 #175 Del Skrevet 21. august 2015 Det visste jeg ikke. Har sett filmen, men jeg kjente ikke så mye til Alan Rickman da. Artig å vite. Det er en fin film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. august 2015 Forfatter #176 Del Skrevet 21. august 2015 Han skal jo kutte ut hjertet hans med en skje sier han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 21. august 2015 #177 Del Skrevet 21. august 2015 En av de meste kjente quotes fra han i filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. august 2015 Forfatter #178 Del Skrevet 21. august 2015 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 21. august 2015 #179 Del Skrevet 21. august 2015 Det er en stund siden jeg har sett filmen, så da husker jeg ikke alt det som ble sagt. Men neste gang når vi ser på denne filmen igjen så skal jeg legge mer merke til lignende quoter som den der. Og nå vil det jo være mye bedre å se på dette nå som jeg kjenner til Alan Rickman mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. august 2015 Forfatter #180 Del Skrevet 21. august 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå