Gå til innhold

Turn to page 394-Severus diary, obviously


Severus

Anbefalte innlegg

Da så. Da er det vel heller bedre å ikke tenke på at ho har bursdag og heller se på dette som en helt vanlig hverdag. :Nikke:

Jeg vil bue på alt, Jasper sa jeg fikk lov
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror han har en fæl personlighet

Du sa det jo selv. Og han juger så det renner av ham skal jeg si deg. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Jasper virker som en vennlig person.

Fikk nettopp FIFA 16, det er altså Jasper Cillessen og Davy Klaassen. Jasper scoret et mål fordi jeg kan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Hva var det som fikk deg til å ikke like Jasper Cillesen mer? Eller liker du han fortsatt men liker bare å si at han er slem og stygg? ;)

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var det som fikk deg til å ikke like Jasper Cillesen mer? Eller liker du han fortsatt men liker bare å si at han er slem og stygg? ;)

https://41.media.tumblr.com/12070e55d01426216b652846d28ec113/tumblr_nuvhn54MhL1sks8qho1_540.jpg

 

Hvordan kan man hate noe sånt?

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunflower-Delight

Sant det. Synes da han virker som en trivelig kar. :) Men kjenner han naturligvis ikke personlig, så det blir dømt ut i fra hva jeg har sett. Men bilder kan også få personer til å virke mer sårbare enn det de er og. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kranglet med noen fordi jeg sa at når det blir litt motgang for han, så har han en tendens til å miste mye selvtillit. F.eks på straffer eller når laget spiller dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jeg kranglet med noen fordi jeg sa at når det blir litt motgang for han, så har han en tendens til å miste mye selvtillit. F.eks på straffer eller når laget spiller dårlig.

Det er vel ikke noe rart i, for hvis han får mindre sjølvtillitt så vil han da også få mindre tro og lyst på å gjøre sitt beste. Han er da nå et menneske som alle oss andre. Kan ikke forvente at livet hans skal alltid føles lett og problemfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke noe rart i, for hvis han får mindre sjølvtillitt så vil han da også få mindre tro og lyst på å gjøre sitt beste. Han er da nå et menneske som alle oss andre. Kan ikke forvente at livet hans skal alltid føles lett og problemfritt.

Ja så hvorfor hakke på meg for å mene det? Klarer de ikke å se på han som et helt vanlig menneske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...