Gå til innhold

Turn to page 394-Severus diary, obviously


Severus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NEI MED MEG MEG MEG MEG MEG MEG MEG MEG MEG MEG MEG MEG MEG. IKKE DEG. 

Jeg sa da ikke deg i det hele tatt, jeg sa meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den har vært bra, for PSV vant mot Manchester United. PSV er ikke Ajax, men det gjorde litt godt at et lag fra Eindhoven slår United 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaaaaaaaa. Sorry Jasper, men jeg klarer ikke la være å være glad pga PSV. Regner med at mange andre i Nederland er ganske stolte over at PSV har slått Manchester Føckings United

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Hahaha! Ho som eier den sjefer hunden som heter Ajax  er fan av erkerivalen til Ajax fotball lag. ;) Navnet var allerede valgt ut av de som hadde hunden hennes og de var da store Ajax fan. :Hehe: Men artig at du ble glad for at disse vant. Det er fint å ha disse små gledene innimellom. :):tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunflower-Delight

Det kan godt hende. Ho valgte da å beholde navnet, synes det kler hunden nå også. :) Det kommer også litt an på om de har en stamboom liste, da er det noen av disse(de som selger hundevalpene)som ønsker bestemte navn som må bli valgt innen en spesiell bokstav eller del av alfabetet, o.s.v...

 

Vi var såpass heldige med vår hund at vi kunne velge hvilken navn vi ville ha, men ho har også to navn siden vi var litt seine med å fortelle navnet til dem da de skulle ordne til den der stamboom listen, så det er satt en annen navn for hunden vår der, samtidig som at vi gav henne det navnet ho har nå, som ho lærte seg helt siden ho var liten valp. :)

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...