Gå til innhold

Turn to page 394-Severus diary, obviously


Severus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt synd han ikke bodde i Nijmegen. Ellers kunne jeg ha spurt han om du kunne ha fått drakten hans. ;):) Jeg bor ikke så altfor langt unna Nijmegen, men det er visst der han ble født men ikke der han vokste opp. Men Groesbeek er visst heller ikke så langt unna fra Nijmegen.

 

Her er en video om han, den er oversatt på engelsk. Litt dumt at en ikke kan høre dem snakke på nederlandsk, men ser at noen innpå youtube som nevner at nederlandske versjonen ikke er til å finne. Kanskje den er ett eller annet sted men orker ikke å lete etter den nå. Håper at denne er ok å se på? Jeg har ikke sett hele videoen sjølv enda, men har tenkt å se på den en gang snart.

 

Så den for en tid tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det ikke noe straffereddning på Cillessen denne gangen heller. Det er 27 som har gått igjennom

Endret av Severus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt å se på hvordan det går innpå han, han lider vist av straffestopp syndrom. Ifølge media gjør det sånn at man ikke kan redde straffer. Hvor er spsnskrøret når man trenger det?

Endret av Severus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Å det er bare fordi jeg har så lyst å dra til Molde, men det er mye dyrere enn å dra til Syden

Ja, det er litt typiskt det der. ;) Da blir det bare å måtte spare opp mer for å dra til Molde. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt typiskt det der. ;) Da blir det bare å måtte spare opp mer for å dra til Molde. :jepp:

Ehhh kampen er om sånn 15 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Ehhh kampen er om sånn 15 dager

 

Kan ikke spare så mye på så kort tid

 

Ok. Jeg trodde du mente at du ville dra til Molde på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg trodde du mente at du ville dra til Molde på ferie.

Ferie i Molde? hahahahahahahahahahahahaahahahahzhahahahahahahaa. Man drar ikke til Molde uten å ha en agenda der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...