Severus Skrevet 11. september 2015 Forfatter #421 Del Skrevet 11. september 2015 Takk begge to 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. september 2015 Forfatter #422 Del Skrevet 11. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2015 #423 Del Skrevet 11. september 2015 Varmt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. september 2015 Forfatter #424 Del Skrevet 11. september 2015 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. september 2015 #425 Del Skrevet 11. september 2015 Har du fått tropesommer litt sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. september 2015 Forfatter #426 Del Skrevet 11. september 2015 Kanskjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. september 2015 Forfatter #427 Del Skrevet 11. september 2015 Grunner til at Severus burde få drakten til Jasper 1.Han er helten hennes 2.Ajax er det eneste lyspunktet i livet hennes 3.Det er tøft gjort av en ung jente å reise alene til Molde 4.Det hadde gjort noen veldig glad 5.Det har ikke alltid vært like enkelt å være Severus 6.Hun støtter laget uansett hva som skjer Nå kan dere komme med grunner hahaha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 12. september 2015 #428 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Litt synd han ikke bodde i Nijmegen. Ellers kunne jeg ha spurt han om du kunne ha fått drakten hans. Jeg bor ikke så altfor langt unna Nijmegen, men det er visst der han ble født men ikke der han vokste opp. Men Groesbeek er visst heller ikke så langt unna fra Nijmegen. Her er en video om han, den er oversatt på engelsk. Litt dumt at en ikke kan høre dem snakke på nederlandsk, men ser at noen innpå youtube som nevner at nederlandske versjonen ikke er til å finne. Kanskje den er ett eller annet sted men orker ikke å lete etter den nå. Håper at denne er ok å se på? Jeg har ikke sett hele videoen sjølv enda, men har tenkt å se på den en gang snart. Endret 12. september 2015 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. september 2015 Forfatter #429 Del Skrevet 12. september 2015 Men jeg hører det er fint i Molde i oktober. Sunnmørsalpene er vist vakkre. Å så kan jeg jo dra til Ålebyen å plage Jackalost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 12. september 2015 #430 Del Skrevet 12. september 2015 ^ Vær snill mot Jackalost da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. september 2015 Forfatter #431 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg er aldri snill. Jeg er en troll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 12. september 2015 #432 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg tror nok at du er snillere enn du prøver å vise innpå her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. september 2015 Forfatter #433 Del Skrevet 12. september 2015 Snill? Det er fremmedord ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. september 2015 #434 Del Skrevet 12. september 2015 Grunner til at Severus burde få drakten til Jasper 1.Han er helten hennes 2.Ajax er det eneste lyspunktet i livet hennes 3.Det er tøft gjort av en ung jente å reise alene til Molde 4.Det hadde gjort noen veldig glad 5.Det har ikke alltid vært like enkelt å være Severus 6.Hun støtter laget uansett hva som skjer Nå kan dere komme med grunner hahaha Å! Har du fått tak i billett? Blir en superfin tur for deg Du fortjener å komme deg litt bort fra der du bor. Se og oppleve nye ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. september 2015 Forfatter #435 Del Skrevet 12. september 2015 Å! Har du fått tak i billett? Blir en superfin tur for deg Du fortjener å komme deg litt bort fra der du bor. Se og oppleve nye ting. NEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. september 2015 #436 Del Skrevet 12. september 2015 Husk at du har vist ditt mot til å dra steder alene før F.eks; Du dro alene til Gøteborg, så til Strømstad for å ta båten til Sandefjord der vi møttes, og du ble over hos meg til dagen etter før du dro hjem. Jeg ble selvfølgelig dårlig av et eller annet, så ble vel ikke det beste vertskap Men for meg føltes det som vi hadde kjent hverandre i evigheter, og at det slettes ikke var første gangen vi møttes ansikt til ansikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. september 2015 Forfatter #437 Del Skrevet 12. september 2015 Men det er sunnmøringer i Molde, å de er skummlere enn svensker og vestfoldinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. september 2015 #438 Del Skrevet 12. september 2015 Neida! De er så hyggelige så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. september 2015 Forfatter #439 Del Skrevet 12. september 2015 Nei de er skumle der I Moldova Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 12. september 2015 #440 Del Skrevet 12. september 2015 Husk at du har vist ditt mot til å dra steder alene før F.eks;Du dro alene til Gøteborg, så til Strømstad for å ta båten til Sandefjord der vi møttes, og du ble over hos meg til dagen etter før du dro hjem. Jeg ble selvfølgelig dårlig av et eller annet, så ble vel ikke det beste vertskap Men for meg føltes det som vi hadde kjent hverandre i evigheter, og at det slettes ikke var første gangen vi møttes ansikt til ansikt Så kjekt da. Det er alltid ekstra spesiellt når du har et godt kjemi med noen helt fra starten av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå