Gå til innhold

Turn to page 394-Severus diary, obviously


Severus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Grunner til at Severus burde få drakten til Jasper

1.Han er helten hennes

2.Ajax er det eneste lyspunktet i livet hennes

3.Det er tøft gjort av en ung jente å reise alene til Molde

4.Det hadde gjort noen veldig glad

5.Det har ikke alltid vært like enkelt å være Severus

6.Hun støtter laget uansett hva som skjer

Nå kan dere komme med grunner hahaha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Litt synd han ikke bodde i Nijmegen. Ellers kunne jeg ha spurt han om du kunne ha fått drakten hans. ;):) Jeg bor ikke så altfor langt unna Nijmegen, men det er visst der han ble født men ikke der han vokste opp. Men Groesbeek er visst heller ikke så langt unna fra Nijmegen.

 

Her er en video om han, den er oversatt på engelsk. Litt dumt at en ikke kan høre dem snakke på nederlandsk, men ser at noen innpå youtube som nevner at nederlandske versjonen ikke er til å finne. Kanskje den er ett eller annet sted men orker ikke å lete etter den nå. Håper at denne er ok å se på? Jeg har ikke sett hele videoen sjølv enda, men har tenkt å se på den en gang snart.

 

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg hører det er fint i Molde i oktober. Sunnmørsalpene er vist vakkre. Å så kan jeg jo dra til Ålebyen å plage Jackalost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunner til at Severus burde få drakten til Jasper

1.Han er helten hennes

2.Ajax er det eneste lyspunktet i livet hennes

3.Det er tøft gjort av en ung jente å reise alene til Molde

4.Det hadde gjort noen veldig glad

5.Det har ikke alltid vært like enkelt å være Severus

6.Hun støtter laget uansett hva som skjer

Nå kan dere komme med grunner hahaha

Å! Har du fått tak i billett? Blir en superfin tur for deg :) Du fortjener å komme deg litt bort fra der du bor. Se og oppleve nye ting. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Har du fått tak i billett? Blir en superfin tur for deg :) Du fortjener å komme deg litt bort fra der du bor. Se og oppleve nye ting. :hug:

NEI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du har vist ditt mot til å dra steder alene før :opplyser:

F.eks;

Du dro alene til Gøteborg, så til Strømstad for å ta båten til Sandefjord der vi møttes, og du ble over hos meg til dagen etter før du dro hjem. Jeg ble selvfølgelig dårlig av et eller annet, så ble vel ikke det beste vertskap :sjenert: Men for meg føltes det som vi hadde kjent hverandre i evigheter, og at det slettes ikke var første gangen vi møttes ansikt til ansikt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunflower-Delight

Husk at du har vist ditt mot til å dra steder alene før :opplyser:

F.eks;

Du dro alene til Gøteborg, så til Strømstad for å ta båten til Sandefjord der vi møttes, og du ble over hos meg til dagen etter før du dro hjem. Jeg ble selvfølgelig dårlig av et eller annet, så ble vel ikke det beste vertskap :sjenert: Men for meg føltes det som vi hadde kjent hverandre i evigheter, og at det slettes ikke var første gangen vi møttes ansikt til ansikt :Nikke:

 

Så kjekt da. Det er alltid ekstra spesiellt når du har et godt kjemi med noen helt fra starten av. :jepp::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...