Severus Skrevet 21. august 2015 Forfatter #181 Del Skrevet 21. august 2015 Er jeg noe morsom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. august 2015 #182 Del Skrevet 21. august 2015 JA, du har ofte noen gullkorn som jeg ler av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. august 2015 Forfatter #183 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg prøver liksom å ikke være sur i dagboken min, sånn at folk orker å fjase med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. august 2015 Forfatter #184 Del Skrevet 22. august 2015 Naboen lager lunsj, brannalarmen piper. Har funnet ut at hvis jeg roper bip høyt nok så hører jeg den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. august 2015 #185 Del Skrevet 22. august 2015 Er de røykvarslerene i blokka di ekstra følsomme, eller? Synes de går hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. august 2015 Forfatter #186 Del Skrevet 22. august 2015 Eller så er det bare en idiot som aldri klarer å bruke avtrekksvifta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. august 2015 #187 Del Skrevet 22. august 2015 Sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. august 2015 Forfatter #188 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg slår forresten et slag for Avéne sin Cicalfate krem. Den funker utrolig godt på å fjerne sår i huden og utslett. Etter bare 1 på smøring kunne jeg se at sårene ble finere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. august 2015 Forfatter #189 Del Skrevet 22. august 2015 Pappa skal flytte til Sverige bare pga import bruden hans ikke får opphold i Norge. Å så lovet han meg at jeg kunne få være med på messe idag, men han har vel dratt uten meg å tatt med Kinakjerringa isteden. Hun kunne ha vært datteren hans liksom. Å så ville hun ikke ha meg der i går kveld, fordi hun spurte meg flere ganger om jeg ikke skulle ta med meg tingene mine nå. Så jeg gikk hjem 4 km. Pappa hadde drukket, turte ikke være der siden følte jeg hadde vært over min besøkstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. august 2015 Forfatter #190 Del Skrevet 22. august 2015 Å han spør hvorfor jeg er så trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. august 2015 Forfatter #191 Del Skrevet 22. august 2015 Å så nye støtte jeg får av folk her, dere liker meg vist bare når jeg er positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. august 2015 #192 Del Skrevet 22. august 2015 Det er ikke alltid jeg vet hva jeg skal si med en gang, eller er flink til å formulere meg. Men at faren din flytter, det er et valg han har måtte ta for sin egen del. Det er ikke noe du får gjort noe med. Men at du føler deg kastet ut og må gå såpass langt hjem, der kunne han sagt noe. Særlig om dere hadde planer i dag. Hvorfor skulle du ikke kunne bli over, liksom? Men det virker som du er velkommen dit ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. august 2015 #193 Del Skrevet 22. august 2015 Pappa skal flytte til Sverige bare pga import bruden hans ikke får opphold i Norge. Å så lovet han meg at jeg kunne få være med på messe idag, men han har vel dratt uten meg å tatt med Kinakjerringa isteden. Hun kunne ha vært datteren hans liksom. Å så ville hun ikke ha meg der i går kveld, fordi hun spurte meg flere ganger om jeg ikke skulle ta med meg tingene mine nå. Så jeg gikk hjem 4 km. Pappa hadde drukket, turte ikke være der siden følte jeg hadde vært over min besøkstid. Å han spør hvorfor jeg er så trist Huff. Så leit, Severus! Virker ikke så lett ut det der. Ikke akkurat så hyggelig av ho kjæresten hans å snakke til deg på den måten. Flest av dem ville ha ønsket å bli kjent med familien til deres framtidige partner. Vet du hvor gammel ho er? Er ho rundt alderen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. august 2015 Forfatter #194 Del Skrevet 22. august 2015 Huff. Så leit, Severus! Virker ikke så lett ut det der. Ikke akkurat så hyggelig av ho kjæresten hans å snakke til deg på den måten. Flest av dem ville ha ønsket å bli kjent med familien til deres framtidige partner. Vet du hvor gammel ho er? Er ho rundt alderen din? Hun er sånn 30 og pappa er sånn 56. Etter at hun kom inn i bildet, så blir jeg ikke en gang invitert med ut på lunsj. Vi brukte å gå å spise lunsj ute før, men nå drar bare de to alene å legger ut bilder på facebook av maten. Å han kunne godt ha sendt meg en melding idag, men hun har vel sagt jeg har vært ekkel med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. august 2015 #195 Del Skrevet 22. august 2015 Vi skal ut på shopping nå, så jeg vil titte innom her seinere. Sånn i tilfelle jeg ikke svarer så raskt tilbake igjen når du har svart innpå her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. august 2015 Forfatter #196 Del Skrevet 22. august 2015 Det er ikke alltid jeg vet hva jeg skal si med en gang, eller er flink til å formulere meg. Men at faren din flytter, det er et valg han har måtte ta for sin egen del. Det er ikke noe du får gjort noe med. Men at du føler deg kastet ut og må gå såpass langt hjem, der kunne han sagt noe. Særlig om dere hadde planer i dag. Hvorfor skulle du ikke kunne bli over, liksom? Men det virker som du er velkommen dit ellers? Fordi kjerringa hans er ei fitte, som får alt hun peker på. Å han bare sover uansett, å jeg orker ikke fordi han alltid tar hennes side. Virker som jeg bare er velkommen til å komme på besøk noen timer, jeg bodde der før hun kom. Så hun kan egentlig bare reise tilbake til dit hun kom fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 22. august 2015 #197 Del Skrevet 22. august 2015 Hun er sånn 30 og pappa er sånn 56. Etter at hun kom inn i bildet, så blir jeg ikke en gang invitert med ut på lunsj. Vi brukte å gå å spise lunsj ute før, men nå drar bare de to alene å legger ut bilder på facebook av maten. Å han kunne godt ha sendt meg en melding idag, men hun har vel sagt jeg har vært ekkel med henne. Åh ja, tenkte vel at ho var i starten av 20 åra. Men det er fortsatt en del alders forskjell mellom henne og din far. Virker som om flest folk er mer sosiale innpå Facebook enn det de er i det virkelige liv. Synes det er mye hyggeligere å møte folk ute på Café enn å bare holde kontakten gjennom internett. Ikke lett å vite hvordan ho tenker om deg, synes da at du skulle ha fått lov til å sove over hos dem, men hvis det ellers er lite trivelig å møte på dem så er det kanskje ikke så komfortabelt å sove over der? Eller hva føler du angående dette? Må komme meg ut nå, men her sender jeg med et elektroniskt klem til deg, igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. august 2015 Forfatter #198 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg har liksom sittet våken siden før kl 11, å ingen har verken sendt meg melding eller ringt. Å han sa igår at jeg skulle få være med, for han hadde hentet veteranbilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. august 2015 #199 Del Skrevet 22. august 2015 Veldig kjip situasjon det der Severus. Aner ikke hvordan forholdet ditt til pappaen din er, men kanskje du kan fortelle han hvordan du har det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 22. august 2015 #200 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg har liksom sittet våken siden før kl 11, å ingen har verken sendt meg melding eller ringt. Å han sa igår at jeg skulle få være med, for han hadde hentet veteranbilen. Hvis du ble invitert og så glemt/droppet i dag så er det veldig råttent Trist å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå