AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Hei, Hvilke klær/farger har dere lagt merke til at kommer nå i høst som dere har lyst til å følge? For min del har jeg begynt å se masse grønt, så har lyst til å kjøpe en grønn genser eller et grønt ullskjerf. Har også sett noen plagg i sjøblå farge som er veldig fine! Ellers ser jeg ponchoer rundt om, men litt mer usikker på disse.. Synes også butikkene er fulle av ull-cardigans allerede! Anonymous poster hash: d58e6...80a
Gjest Sly Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Cape-/poncho trenden, hvis jeg finner en fin en. Jeg elsker å pakke meg inn i tepper og pledd!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 Ja, jeg også elsker grønt. GLEDER meg til denne kommer i posten.. Anonymous poster hash: 09a12...479 5
Adara Skrevet 14. august 2015 #5 Skrevet 14. august 2015 (endret) Slike ruteskjorter, den punk trenden. Ser ut som det kommer mye kult der Og slike store skjerf. Så noen fine her om dagen, må nok dra å kjøpe ett! Endret 14. august 2015 av Adara
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #6 Skrevet 15. august 2015 Kommer ikke til å gjøre noe annerledes enn alle andre år (siste årene) tror jeg. Bruke jordfarger/grønntoner, blått og rødtoner, sammen med nøytrale farger. Oransje er jo blitt veldig in i år, da, vår/sommer var det mer neon, høst/vinter er det mer brent oransje som gjelder.Anonymous poster hash: ecf92...b04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå