cams088 Skrevet 14. august 2015 #1 Del Skrevet 14. august 2015 Hei, da jeg våknet imorgest hadde jeg noe som kan beskrives som en puls på høyre side av underlivet. Jeg og samboeren hadde sex og etter dette har pulsen blitt mer og mer trykkende og veldig smertefull. Kun på høyre side.Når jeg trykker på høyre side på mellomgulvet gjør det ekstra vondt. Ingen svie ved vannlatning. Merket ingenting under samleiet. Kjenner ingenting på venstre side. Nå har smerten vært mer eller mindre konstant i 7-8 timer. Hjelper noe med ibuprofen, men går ikke helt vekk. Synes dette er skikkelig ubehagelig, er det noen som har lik erfaring med slike smerter? Er på ferie i utlandet så har lite lyst til å dra til lege:s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #2 Del Skrevet 14. august 2015 "Puls" har du i lysken på samme måte som på siden av halsen eller på innsiden av håndleddet. Smerter på høyre side av magen kan være alt fra blindtarmbetennelse til eggstokkbetennelse til forstoppelse så dra til legen for hjelp. Du har vel reiseforsikring? Anonymous poster hash: b378c...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå