Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har i det siste kommet over selvbrunningskapslene proto col bronze, og jeg vurderer å gå til innkjøp. De sier det er 100% naturlige ingredienser. Noen som har prøvd de? Isåfall burde jeg kjøpe de, eller er det farlig? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der synes jeg du skal la være.

Anonymous poster hash: 1be58...64d
Skrevet

Det der synes jeg du skal la være.

Ok hvorfor? Fikk dette svaret av hun som jobbet der:

Kjære Kim,

Vi skjønner godt at du er bekymret. Men som sagt er det kun naturlige ingredienser i disse tabletter. Hvis du er allergi mot noen av dem er det best å unngå de, hvis ikke er det ikke noe å være redd for.

På den artikkelen har de ikke nevnt noe om Potocol-Broze? Vi har hatt positive tilbakemeldinger fra våre kunder før. Det funger bra for noen, og kanskje ikke like bra for andre. Ingen har hatt noen bivirkninger av dette som har blitt rapportert til oss.

Skrevet

Ok hvorfor? Fikk dette svaret av hun som jobbet der:

Kjære Kim,

Vi skjønner godt at du er bekymret. Men som sagt er det kun naturlige ingredienser i disse tabletter. Hvis du er allergi mot noen av dem er det best å unngå de, hvis ikke er det ikke noe å være redd for.

På den artikkelen har de ikke nevnt noe om Potocol-Broze? Vi har hatt positive tilbakemeldinger fra våre kunder før. Det funger bra for noen, og kanskje ikke like bra for andre. Ingen har hatt noen bivirkninger av dette som har blitt rapportert til oss.

Oi, skryter hun som jobber med produktet av det for å få deg til å kjøpe det? Overraskende.

• Liker 8
Skrevet

Deg igjen… :skratte:

Anonymous poster hash: 4dc50...9eb
  • Liker 3
Skrevet

Det at det kun er naturlig ingredienser er jo verdens dårligste argument! Det finnes masse giftige og kreftfremkallende stoffer som er helt naturlige.

• Liker 7
Skrevet

Det at det kun er naturlig ingredienser er jo verdens dårligste argument! Det finnes masse giftige og kreftfremkallende stoffer som er helt naturlige.

Så du anbefaler meg ikke å kjøpe det? Holde meg langt vekke?

Skrevet

Så du anbefaler meg ikke å kjøpe det? Holde meg langt vekke?

Jeg vet ikke hva de greiene er, så jeg gir ingen råd hverken den ene eller andre veien. Jeg bare sier at det at noe er naturlig ikke er det samme som at det er bra for deg.

Skrevet

Ikke kjøp noe annet enn betakaroten.

Anonymous poster hash: 07627...a41

• Liker 1
Skrevet

Ikke kjøp noe annet enn betakaroten.

Ja, men igjen, bruker man disse må man sole seg. Snart er det ikke sol lengre uansett.

Skrevet

Ja, men igjen, bruker man disse må man sole seg. Snart er det ikke sol lengre uansett.

Da får du ta litt solarium sammen med kapslene. :)

Skrevet

Da får du ta litt solarium sammen med kapslene. :)

Da blir man sikkert ikke veldig brun...

Men ærlig, så du er helt imot disse kasplene?

Skrevet

Har nå kommet over brun365, som jo også er brun uten sol. Og den ser ihvertfall mye tryggere ut.

Hva tenker dere?

Skrevet

Hvorfor oppretter du alltid de samme trådene på to forskjellig forum? Du får masse svar begge steder, men fortsetter å spørre og spørre om det samme i det uendelige.

Anonymous poster hash: 207eb...985

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor oppretter du alltid de samme trådene på to forskjellig forum? Du får masse svar begge steder, men fortsetter å spørre og spørre om det samme i det uendelige.

Anonymous poster hash: 207eb...985

Vært trollling i de andre.

Men tilbake til tema, brun365, like fake eller funker det faktisk?

Skrevet

Skulle ikke du ta solarium uansett - det var vel det du egentlig lurte på!?

Skrevet

Hei

Jeg gikk lenge på betakaroten for jeg ville få litt mer brunferge en vanlig. Men så dukket det opp utallige artikler om hvor farlig og kreftfremkallende det er. Spesielt hvis man er eller er rundt røykere. Dette produktet kjenner jeg ikke til. Men en lege sa at hvis målet ditt er å få mer brunfarge kan du like godt spise 2-3gulerøtter hver dag. Dette gjorde jeg rett før sommeren. Det viste seg å være svært effektivt. Derfor vil jeg anbefale det isteden for de falske produktene.

Det er effektivt.

Naturlig.

Du støtter ikke et råttent selskap som tar betalt for å dele ut kreft til 6% av brukerne.

Det er billig og lett tilgjengelig.

Gir deg god helse.

Og du får i deg mer enn bare betakaroten vitaminet.

Anonymous poster hash: a9024...15b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...