AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Hei - jeg har lyst til å starte en instagramprofil hvor jeg har lyst til poste bilder av diverse kunst, interiør som jeg synes er fint, samt noe produktbilder fra nettbutikken jeg driver. Men jeg kan ikke så mye om instagram - derfor lurer jeg på: 1. De "store" instagramprofilene - f.eks. interior123 osv. - Har de "rettigheter" til bildene de poster? Regner ikke med hun tar alle disse bildene selv. Er alt hun gjør å surfe rundt på nettet for å finne sånne interiørbilder, og så bare poster hun den som sine egne? 2. Hvordan fungerer det mtp. reposting av bilder fra andre profiler på Instagram? 3. Hvordan "begynner" man en konto? Jeg hadde synes det var kjempestas med 1000 følgere før neste sommer, men jeg aner liksom ikke hvor man får tak i de første følgerne? 4. Er instagram på vei ut nå, eller er det fremdeles nokså "in" hos dere som antakeligvis er en del år yngre enn meg? Anonymous poster hash: f9585...dd2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Jeg publiserer og er ny på insta. Har ikke så mye kunnskap ennå. Jeg skriver både på norsk og engelsk. Jeg har utelukkende kunst . Jeg fikk vel 20 følgere første uken. Så søkte jeg opp flere # og la inn. Beg å følge folk med samme intr. Plutselig en morgen 2 uker etter hadde jeg 70. Så ble det 150...så jeg traff vel noen med mine bilder. Etter 4 mnd har jeg 700 følgere. Kun mistet 10 i ferien siden jeg ikke var aktiv. La ut nytt bilde i går kveld, og i natt fikk jeg 4 nyeAnonymous poster hash: 0e026...a5e
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 (endret) Publiserer du bilder av ting du finner rundt omkring, eller er alle bildene dine? Endret 14. august 2015 av Intruder
AnonymBruker Skrevet 15. august 2015 #4 Skrevet 15. august 2015 Alle bilder er mine egne.Anonymous poster hash: 0e026...a5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå