AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Jeg synes dere to spesielt fortjener en honnør fra meg. Jeg kunne så klart ha kjøpe en blomst eller noe, men det er liksom så kleint å spørre om penger til det. Det er mye lettere å si jeg trenger penger til klær eller fest liksom. Jeg synes det er mange foreldre og besteforeldre som er alt streng med barna, og som stiller for høye krav. Det er mye lettere å være ungdom når man har dere. Det er ikke lett å vite hva man vil, og når man dropper ut av skolen er det helt supert å få en ferie enn å måtte jobbe. Å hvorfor skal ungdom jobbe, det er tøft nok i dagens samfunn å få tid til å trene, reise, shoppe og være sosial. Dritkult at dere er enig med meg der. Jeg slipper å gjøre noe hjemme, skulle bare mangle så flink som dere er, bestemor kommer til og med innom for å vaske når jeg har hatt fest! Dritkult med egen sjåfør også, jeg trenger faktisk ikke å ta lappen når jeg har dere! Det å ta bussen er dessuten så kleint at det skjønner dere jo. Takk for dere er med på den! Nå har jeg hatt litt lang sommer siden jeg droppa ut av skolen igjen, og det er supersnilt at jeg har fått dra på to ferier og på festival, kult at derre skjønner at jeg ikke vet hva jeg vil. 3 måneder ferie er dritdigg ass, mulig jeg forlenger den ferien siden jeg ikke behøver å gjøre noe hjemme heller. Mulig jeg blir NAV' er, det er jo bare fint ifølge kompisene mine. Litt kjipt at jeg ikke kunne hjelpe bestemor å male sommerhuset, men setter pris på at dere skjønner at jeg har litt dårlig rygg og trenger ro. Det er bedre å pumpe jern å få bra kropp. Det er jo bare kjøring to ganger pr dag m treninga og bestemor trenger pause fra all malinga ass. Alle kompisene mine elsker dere, de skjønner at dere er kule; ikke mange som lar oss feste vilt og at dere tom rydder etter oss! Nice!!! Henting på nachspiel kl 0500 er jo supert også. Skjønner ikke andre foreldre som maser i vei på unga sine, vi unge trenger ro vi. Tusen takk til dere som gjør alt for meg, og prioriterer meg fremfor dere selv, er jo ikke vanskelig å skjønne at jeg trenger ny Polo jakke fremfor at mamma trenger hårklipp, du er jo fin med ettervekst og håret i hestehale! Like fin alltid du Mamma. Jeg gidder i alle fall ikke flytte ut før om en ti års tid, her er det jo perfekt, har mange år på å finne ei dame som dere! PS: jeg skal på fest kl 9 i kveld, fint om en av dere gidder å kjøpe en sekspakning på veien til meg Love youAnonymous poster hash: 7caa2...bf0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå