AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Det er 12 Mnd binding men fant ut at det ble for dyrt. Meldte meg inn i går, ved skranken. Kan man angre?Anonymous poster hash: 03560...3e1
Netteki Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Fant følgende tekst her http://www.sats.no/Global/images/center/no/akersgata/Generelle_vilk%C3%A5r_for_medlemskap_SATS_ELIXIA_oppdatert_22_juni_2015.pdf "8.3. Medlemmet har rett til å avslutte Medlemsavtalen (angrerett) ved å gi skriftlig melding til SATS ELIXIA innen 14 dager etter inngåelse av Medlemsavtalen, jf. angrerettlovens § 11. Dette gjelder kun dersom medlemskap er inngått utenfor et SATS ELIXIA-senter."
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 ..... Ring senteret og hør da vel?! Anonymous poster hash: 16f9e...4fe
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #5 Skrevet 14. august 2015 Det er 12 Mnd binding men fant ut at det ble for dyrt. Meldte meg inn i går, ved skranken. Kan man angre?Anonymous poster hash: 03560...3e1 Jeg ville spurt de så ført som mulig. Du har ikke rett til å si opp jamfør vilkårene dered, men det er utrolig smålig hvis du ikke får lov. Ta kontakt umiddelbart og hør om du kan avslutte avtalen. Dersom det ikke går, kjør følgende strategi: 1) Først frys avtalen i 12 måneder med begrunnelsen at du ikke har råd til å betale(For å kjøpe tid.) 2) (Det står ingen ting i avtalen om at man kan si opp i bindingstoden mot gebyr. Er det noen jurister her som vet om avtalen er urimelig - alle andre steder får man jo sagt opp i bindingstiden mot gebyr?) Be om å få si oppavtalen mot et bruddgebyr. Dette burde ikke være større enn rabatten du har fått ved å inngå bindingstid, som antageligvis er ca 600 kr totalt(?). Om dette så kommer du tilbake hit og ber om mer hjelp eller tar kontakt med Forbrukerrådet. 3) Aldri inngå tjenester med bindingstid!Anonymous poster hash: edad2...e3e 1
slask Skrevet 14. august 2015 #6 Skrevet 14. august 2015 Det er 12 Mnd binding men fant ut at det ble for dyrt. Meldte meg inn i går, ved skranken. Kan man angre?Anonymous poster hash: 03560...3e1 Greit å avklare. Er du under 18?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå