Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg finner ikke det optimale hudpleieregime. Er 48 år og sliter fremdeles med tidvist å få kviser og blank hud utover dagen. Har vært hos hudpleier,men føler bare at de skal selge sine produkter og alle andre profesjonelle merker blir snakket ned på. Jeg endte opp med Excuviance og huden såg ut som den var dyppet i smør. Brukte opp alt over flere uker, men ingen bedring. Nå har jeg brukt MD formulations i mange år. Trodde huden skulle bli tørrere med årene. Føler at jeg vil ha et pleieregime som tar mer hensyn til alderen min. Men samtidig ta hensyn til at jeg har meget fet hudtype. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har fet hud selv (er 40 år) og det eneste som hjelper mot blankheten for meg er produkter for sensitiv hud. 

Endret av O.G.
Skrevet

Dermalogica dagkrem for normalhud, synes jeg er god. Har også problemer med fet hud, spesielt utover dagen. Har prøvd flere for fet hud, men denne fungerer best for meg. Har brukt den snart i 1 år.

Skrevet

Linda Johansen sine produkter anbefaler jeg😄☺

Skrevet

Takk for svar. Jeg tenker også at jeg må både dempe fet hud og samtidig pleie aldrende hud. Kanskje serum for alder og krem for fet? Jeg har prøvd serier for aldrende hud og kremene blir altfor fete. Skal sjekke Linda Johansens.

Skrevet

Takk for svar. Jeg tenker også at jeg må både dempe fet hud og samtidig pleie aldrende hud. Kanskje serum for alder og krem for fet? Jeg har prøvd serier for aldrende hud og kremene blir altfor fete. Skal sjekke Linda Johansens.

Matis. De er flinke på sensitiv hud, som jeg tenker du kanskje egentlig har siden du har fet hud i den alderen. Jeg er 32, og brukte selv produkter for fet hud, da jeg trodde jeg hadde det. Så tipset en hudpleier meg om at det var feil, og ga meg tips om matis

matis. Da fikk huden nok fukt,roet seg, og huden sluttet å produsere fett fordi den var tørr.

Fordelen med litt fet hud er at du får senere rynker :) men fukt ee jo beste nøkkel mot rynker!

Anonymous poster hash: 97d0f...733

Skrevet

Skal sjekke Matis også.

Skrevet

Jeg anbefaler deg å prøve hudpleie fra korea! :) 

Skrevet

Jeg har i det siste brukt Three Little Wonders kit fra Ole Henriksen:

http://www.vita.no/ole-henriksen-face-three-little-wonders-kit

Har merket at huden er mindre fet og kvisete når jeg bruker disse tre produktene.Den blå krukken er en veldig lett fuktighetskrem som ikke føles fet og trekker fort inn i huden.Alle de tre har anti-age effekt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...