Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før hadde tv3 et meget bra mandagsprogram.

Nå har de tatt av Homsepatruljen og Akutten! :evil:

Hvordan kan de ødelegge en så flott tv kveld med bill. merket bryllup og Svanen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er svanen? akutten har jeg aldri fulgt med på så det var ikke akkurat det store tapet for meg...går ikke det i reprise på tvn om dagene eller? eller er det en annen sykehus serie? bill,mrk bryllup er jo bare helt tregisk :roll: mrn blir sikkert å snike til meg et par episoder mot slutten,..kanskje...eh :oops:

Skrevet

Homsepatruljen så jeg aldri, så det bryr jeg meg ikke om. Liker Akutten, men det er jo ikke slik at jeg ikke kan leve uten. Det kommer tilbake senere.

Skrevet

For meg er det bra...trener nemlig mandag kveld..

Men er virkelig Akutten slutt allerede?! Det har jo nettopp begynt ny sesong...

Skrevet

Jeg savner også akutten, men har egentlig ikke interessert meg så veldig for homsepatruljen.

Derimot, så skal jeg se the L-word i dag :wink:

Skrevet

"Amerikansk dramaserie. The L Word handler om et knippe lesbiske jenter i L.A. Bette og Tina ønsker å starte en familie sammen, mens naboen Tim er i ferd med å flytte sammen med kjæresten Jenny, en talentfull forfatter. Det tar ikke lang tid før Jenny begynner å tilbringe mye tid sammen med Bette og Tinas mange lesbiske venninner, og hun innser at studietiden fra Midtvesten ikke har forberedt henne på det nye livet i Los Angeles. Bette og Tina har bestemt seg for å prøve og få barn, og de venter i spenning på at Tina skal bli gravid. Gjengen prøver å avgjøre om en kvinne på Danas «Club» er lesbisk eller ikke. Tim inviterer Marina til middag, lykkelig uvitende om hennes møte med Jenny."

Klippet fra SOL's tvguide.

Skrevet
Takk Mylian! Høyrtes artig ut :)

Liker programmet veldig godt :-)

Skrevet
Kan egentlig bare hoppe over mandager nå. :sinna:

Godt noen er enig med meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...