AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Jeg mener jeg kan gå glip av en del interesserte kjøpere siden telefonnummeret mitt ikke vises i Finn annonsen og det kreves registraring og pålogging for å kunne få tilgang til nummeret. Samtidig har firmaer/forhandlere telefonnumrene synlige. Hva kan jeg gjøre? Er det noen instillinger jeg ikke ser? Anonymous poster hash: 39f15...216
bonsaijenta Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Jeg vil ikke anbefale det. Hvis folk virkelig ha det du selger, så tar det kontakt uansett. Du får mer henvendelser fra annonseselgere enn fra folk som faktisk vil kjøpe produktet ditt. Jeg solgte unna en del designerprodukter som chanel, jimmy Choo og prada uten å måtte legge ut tlfnr:)
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Jeg skjuler alltid telefonnummeret også ved pålogging. De som vil ha msender melding på mail. Forskjellennmellom privatperson og firma/bedrift ligger i innstillingene hos finn.no. De får du ikke gjort noe med. Systemet er slik for å forhondre spam og annet tull, så systemet skal du være glad og ikke lei deg for. Ved pålogget bruker ser alle telefonnummeret om de klikker på det. Når du legger ut annonsen så ligger det en boks med avkryssing for om brukeren skal skjules eller ikke. Anonymous poster hash: d07d2...f2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå