AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #1 Skrevet 14. august 2015 Hei. Dere som pleier å ta hudpleie, kan dere svare meg på hva som er vanlig? Jeg en godt voksen dame som aldri har pleid å gå til noe hudpleiesalonger før. Men nå er jeg så plaget med milier, at jeg bestilte en times ansiktsbehandling for å bli kvitt dem. Jeg har også tenkt på bli flinkere til hudpleie selv, og planla vel egentlig å begynne å gå til behandling noen ganger i året, for å vedlikeholde/holde dem unna. Jeg bestilte altså time for å fjerne milier, og sa til hudpleieren at det var det som var problemet mitt, og det jeg ville gjøre. Hun begynte å stikke og fjerne noen, men brukte resten av timen på sånn fuktighetsgivende behandling, da det nok er det som er årsaken til problemet mitt. Men i går kveld ser jeg at jeg har fortsatt panna full av milier, de fleste og den største har hun ikke forsøkt å få ut. Er det vanlig, eller kan jeg klage? Behandlingen var veldig behagelig, og jeg trenger sikkert mer fukt, men det var liksom miliene i panna som var mitt hovedanliggende. Nå vet jeg ikke om jeg gidder å ta mer slik behandling, hvis det ikke hjelper på problemet er det jo ingen vits. Hun sa ingenting om at hun ikke fikk tatt alt, at det var probelmatisk eller noe, tvertimot, hun avsluttet stikkingen/klemmingen med at hun var ferdig med det. Kvier meg litt for å klage, jeg var jo så fornøyd rett etter timen for det var jo veldig deilig. Men hva gjør jeg med milier hvis de ikke kan fjernes i salong? Anonymous poster hash: ef883...421
MissAlba Skrevet 14. august 2015 #2 Skrevet 14. august 2015 Jeg synes du skal ringe til salongen og klage. Da vil du mest sannsynlig få komme tilbake for å få fjernet de uten kostnad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå