Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 23 år og har aldri gjordt mer enn, at jeg fikk en klem av en jente jeg likte en gang....hvor normalt er dette? Føler meg så uttafor...ser at folk klager på at de ikke ventet med sex til de var eldre....det blir ikke noe problem for meg...har aldri kysset en jente i mitt liv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er 23 år og har aldri gjordt mer enn, at jeg fikk en klem av en jente jeg likte en gang....hvor normalt er dette? Føler meg så uttafor...ser at folk klager på at de ikke ventet med sex til de var eldre....det blir ikke noe problem for meg...har aldri kysset en jente i mitt liv...

Ikke tenk på at du ikke har noe erfaring. Bruk heller energi på å lære deg hva kvinner vil ha. Og øv deg på byen o.l.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er nok mer normalt enn du tror. Du er ikke SÅ sent ute! Det virker kanskje frustrerende nå, men når du blir eldre tror jeg du vil være glad for det (OK, jeg høres ut som bestemora di nå, ikke noe er mer iriterende å høre, men det er egenglig sant)

Skrevet
Det er nok mer normalt enn du tror. Du er ikke SÅ sent ute! Det virker kanskje frustrerende nå, men når du blir eldre tror jeg du vil være glad for det (OK, jeg høres ut som bestemora di nå, ikke noe er mer iriterende å høre, men det er egenglig sant)

Er du gutt eller jente?

Hvorfor tror du han vil være glad for det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...