Pandore Skrevet 13. september 2004 #1 Skrevet 13. september 2004 Førstkommende fredag slutter jeg med p-piller. Skal etterhvert gå over til å bruke Persona. Hvis du har gått på p-piller en stund og sluttet med dem, merket du noen forskjell? Jeg er nysgjerrig....
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2004 #2 Skrevet 13. september 2004 Det var som å våkne opp i en ny verden! Kjempedeilig Merket at humøret ble mye mer stabilt og generelt bedre etter 1-2 mnd. Sexlysten ble betraktelig større veldig fort
Arkana Skrevet 13. september 2004 #3 Skrevet 13. september 2004 Jeg hadde noen mnds pause fra p-pillene i fjor, merket ingen forskjell. Mensen var som normalt etter en mnd. har aldri opplevd bivirkninger med p-pillene.
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #4 Skrevet 14. september 2004 For et par år siden sluttet jeg med p-piller etter å ha brukt dem noen år. Den første eggløsningen kom med et smell!!! Jeg var så kåt at jeg kunne gått på veggene. Måtte ta "røykepause" på jobb for å roe den litt og alle menn (og da mener jeg ALLE) var interessante ..... Det var en deilig tid !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå