Gå til innhold

Flytte hjem igjen etter studier.. Kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg er en jente som har flyttet til en ny by for å studere. Jeg har aldri hatt kjæreste før, og føler meg ganske så usikker på meg selv overfor gutter.. Jeg er veldig glad i hjemstedet mitt, og er fast bestemt på å flytte tilbake dit og bosette meg når studietiden er over. HVIS jeg skulle møte noen og bli sammen med nå mens jeg studerer, burde jeg da "informere" vedkommende om at jeg kommer til å flytte hjem igjen? Jeg tenker at om han jeg blir sammen med også vil flytte hjem igjen, så blir det sannsynligvis slutt fordi jeg ikke er villig til å bosette meg andre steder.. haha, jeg vet det er teit.. Men hva ville dere gjort? Jeg går rundt og er redd for å bli sammen med noen i frykt for å bli "tvunget" til å flytte et annet sted enn hjemstedet mitt.. 

Anonymous poster hash: 0c702...29b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der forandrer seg når du flytter. Jeg har sett de staeste, mest hjemmekjære bygdejenter ende opp i Oslo for kjæresten. Og motsatt, bybarn på bygda 😊 når du finner den rette vil han forstå din kjærlighet til hjemstedet ditt og ta det med i sin vurdering

Lykke til med både studier og kjærleiken

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...