Gå til innhold

Yngre menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg fylte 21 år i år og ble sjekket oppe av en jente på et utested.  Hun syntes jeg var for ung siden hun var 23. Vet ikke hvor mye hun la i det,  men jeg gadd i hvert  fall i fall ikke kjempe for henne. Jeg er tross alt en kjekk mann. 

Men hvorfor tenker mange jenter over små aldersforskjeller når mannen er yngre?

Anonymous poster hash: c535e...ca8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi kvinner liker eldre menn. Jeg er 28 og er langt mer attraktiv blant både kvinner rundt min alder og jenter helt ned i 18 års alderen enn yngre menn er.

Anonymous poster hash: 2af8d...0b3
Skrevet

Fordi menn har bedre tid, og som regel bruker lenger tid på slå seg til ro. For de fleste er 20-årene til for å bygge karriere, reise, date ulike kvinner osv. I tillegg til at de fleste menn er mest interessert i yngre kvinner.

Jeg er 25 og menn oppunder 30 er mest aktuelle for meg. Jeg har aldri datet noen yngre, eller jevnaldrende. 

Anonymous poster hash: 160fd...ec5
  • Liker 2
Skrevet

Hun var en cougar, pass deg for dem.

Anonymous poster hash: 537b8...a23
  • Liker 1
Skrevet

Fordi menn har bedre tid, og som regel bruker lenger tid på slå seg til ro. For de fleste er 20-årene til for å bygge karriere, reise, date ulike kvinner osv. I tillegg til at de fleste menn er mest interessert i yngre kvinner.

Jeg er 25 og menn oppunder 30 er mest aktuelle for meg. Jeg har aldri datet noen yngre, eller jevnaldrende. 

Tusen takk. Ja kan jo hende at hun ville ha en som var en del eldre. Trodde kanskje at hun ønsket jevnaldrende siden hun kom bort til meg og jeg ser omtrent ut som jeg er alderen jeg er i og i hvert fall ikke som en 30-åring.  

Nei jeg leter ikke etter en kjæreste så sånn så gjorde hun jo rett i å ikke gå videre med meg. Men tenkte kanskje at det ikke var så lett for kvinner å få kjæreste på byen uansett og at hun bare var ute etter en flørt.

Igjen tusen takk for svar.

Skrevet

Jeg foretrekker yngre gutter, gjerne starten av 20årene. Er selv 30. 

De er bedre i senga, mer nysgjerrige og åpne, leker og ler mer etc. Så fort menn runder 30 blir de jo innmari gubbete synes jeg, og de mello 25-30 er ute etter livspartner. 

Anonymous poster hash: 1e7f3...5ab
  • Liker 4
Skrevet

Den forskjellen du nevner er jo ingenting ts! Jeg vil tro at det ikke handler om alderen din, men at hun kanskje ikke er interesert i deg som person? Jeg vet ikke, det er jo ingen forskjell.

Og dere som skriver at damer vil ha eldre menn. Dette gjelder virkelig ikke alle! mer og mer vanslig med aldersforskjell der gutten/mannen er yngst.

Husk : damer lever oftest lenger enn menn , så til dere som svarer at de har bedre tid, det har de da ikke! 

Slutt og tenk alder når dere møter noen. Bli kjent å se om der er kjemi!

Anonymous poster hash: 041fe...6eb
  • Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker yngre gutter, gjerne starten av 20årene. Er selv 30. 

De er bedre i senga, mer nysgjerrige og åpne, leker og ler mer etc. Så fort menn runder 30 blir de jo innmari gubbete synes jeg, og de mello 25-30 er ute etter livspartner. 

Anonymous poster hash: 1e7f3...5ab

Kult, jeg hadde ikke reagert om jenta var 30 så lenge hun visste hva hun gikk til.

Den forskjellen du nevner er jo ingenting ts! Jeg vil tro at det ikke handler om alderen din, men at hun kanskje ikke er interesert i deg som person? Jeg vet ikke, det er jo ingen forskjell.

Og dere som skriver at damer vil ha eldre menn. Dette gjelder virkelig ikke alle! mer og mer vanslig med aldersforskjell der gutten/mannen er yngst.

Husk : damer lever oftest lenger enn menn , så til dere som svarer at de har bedre tid, det har de da ikke! 

Slutt og tenk alder når dere møter noen. Bli kjent å se om der er kjemi!

Som sagt jeg vet ikke hvor mye hun la i det med aldersforskjell. Jeg syntes ikke aldersforskjellen hadde noe å si, men om hun sier at jeg er for ung så gidder ikke jeg å protester. 

TS

Skrevet (endret)

Mange damer vil ha en mann som er eldre, og det blir nesten et (litt tåpelig) prinsipp til slutt.

På byn kan man jo også kassere folk for den minste ting, når man er på sjekkern så dypper man jo bare tåa litt i vannet for å sjekke tempen, og kan trekke seg fort igjen. 

Men jeg ser jo på mine venninner at det er mange som kvier seg for å innlede noe om fyren er bare ett år yngre, og faller de for en som er noen år yngre så er det nesten som de skjems litt,  når folk spør om alderen hans så merker man at det sitter litt langt inne hos enkelte å fortelle det hvis han er yngre.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
Skrevet

Mange damer vil ha en mann som er eldre, og det blir nesten et (litt tåpelig) prinsipp til slutt.

På byn kan man jo også kassere folk for den minste ting, når man er på sjekkern så dypper man jo bare tåa litt i vannet for å sjekke tempen, og kan trekke seg fort igjen. 

Men jeg ser jo på mine venninner at det er mange som kvier seg for å innlede noe om fyren er bare ett år yngre, og faller de for en som er noen år yngre så er det nesten som de skjems litt,  når folk spør om alderen hans så merker man at det sitter litt langt inne hos enkelte å fortelle det hvis han er yngre.

Jeg er og dame, men tenker overhode ikke sånn som deg og din omgangskrets!

Synes det høres veldig firkantet ut å tenke sånn.

Jeg ser på helheten i en mann, og om jeg faller for han har med kjemi å gjøre, ikke om han er eldre eller yngre enn meg. Flere av mine venniner har samme holdning som meg.

• Liker 3
Skrevet

Hei, jeg fylte 21 år i år og ble sjekket oppe av en jente på et utested.  Hun syntes jeg var for ung siden hun var 23. Vet ikke hvor mye hun la i det,  men jeg gadd i hvert  fall i fall ikke kjempe for henne. Jeg er tross alt en kjekk mann. 

Men hvorfor tenker mange jenter over små aldersforskjeller når mannen er yngre?

Hvis to års aldersforskjell "feil vei" hadde så stor betydning vil jeg si hun er temmelig umoden.

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Hun har sine preferanser, da. Det er jo ikke noe feil i det? Det er viktigere å kjenne preferansene sine, og være ærlig mot meg selv og folk man møter, enn å late som om man kan overse preferanser bare for å være snill og høflig. Man må nesten "diskriminere", sagt litt enkelt, på sjekkemarkedet for å ha sjanse til å faktisk finne et varig forhold. 

Skrevet

Hun har sine preferanser, da. Det er jo ikke noe feil i det? Det er viktigere å kjenne preferansene sine, og være ærlig mot meg selv og folk man møter, enn å late som om man kan overse preferanser bare for å være snill og høflig. Man må nesten "diskriminere", sagt litt enkelt, på sjekkemarkedet for å ha sjanse til å faktisk finne et varig forhold. 

Jeg har ikke noe i mot preferanser, syntes bare det er sært å byr seg om to års aldersforskjell. Da er jo de individuelle forskjellene så store at jeg godt kunne vært mer voksen i utseende og adferd enn henne. Synes det blir like dumt som å velge partner etter stjernetegn.

TS

Skrevet

Det er jo selvsagt snakk om familieplanlegging, ikke levealder. Det er jo en langt viktigere faktor når man er singel og uten barn enn hvem som faller fra.

Og uavhengig av hvordan ting burde fungere, så er realiteten den at de fleste menn venter lenger med å slå seg til ro. Og mange kvinner som dater yngre menn kaster bort tiden og noen av sine beste år på menn som aldri blir klare for noe mer - eller desto verre, som bytter dem ut dagen de blir klare. Jeg har sett dette i vennekretsen gang på gang. 

TS bekrefter jo mye av dette ved at han ikke selv er interessert i et forhold - som de fleste gutter på 21. 

Skrevet

Jeg er en mann på 39 som synes skilte kvinner på 45-50 er fantastiske... De er uta av et langt og kjedelig ekteskap og er klare for nye eventyr etter mange år med labert sexliv. Modne kvinner er supre!!

Anonymous poster hash: 9c327...4eb
Skrevet

Jeg har ikke noe i mot preferanser, syntes bare det er sært å byr seg om to års aldersforskjell. Da er jo de individuelle forskjellene så store at jeg godt kunne vært mer voksen i utseende og adferd enn henne. Synes det blir like dumt som å velge partner etter stjernetegn.

TS

Det er jo ikke gitt at det er "to år" som er problemet - du vet jo ikke at det er jevnaldrende som er hennes preferanse. Kanskje hun ser etter en mann noen år eldre, fordi hun vil ha et forhold som kan lede et sted. Spesielt mennene med utdannelse og karriere (som kvinner vil ha) er ofte i starten av tredveårene innen de slår seg til ro, og er man på jakt etter noe mer så peiler man seg inn på de som er 29-29. Og det er en markant forskjell mellom 21 og 29, uavhengig av om du er "moden for alderen".

Uansett regner jeg med at hun var uinteressert i deg totalt sett, og enten brukte alder som unnskyldning eller bare som forklaring fordi hun var usikker - det er ikke alltid lett å peke på den ene grunnen til at man ikke er interessert. 

• Liker 1
Skrevet

TS bekrefter jo mye av dette ved at han ikke selv er interessert i et forhold - som de fleste gutter på 21. 

Enig i at en på 21 kanskje ikke er det beste å satse på om man er ute etter forhold eller tenker på familieplanlegging, men vet ikke hvor mye man får ut av menn på byen uansett alder.

Det er jo ikke gitt at det er "to år" som er problemet - du vet jo ikke at det er jevnaldrende som er hennes preferanse. Kanskje hun ser etter en mann noen år eldre, fordi hun vil ha et forhold som kan lede et sted. Spesielt mennene med utdannelse og karriere (som kvinner vil ha) er ofte i starten av tredveårene innen de slår seg til ro, og er man på jakt etter noe mer så peiler man seg inn på de som er 29-29. Og det er en markant forskjell mellom 21 og 29, uavhengig av om du er "moden for alderen".

Uansett regner jeg med at hun var uinteressert i deg totalt sett, og enten brukte alder som unnskyldning eller bare som forklaring fordi hun var usikker - det er ikke alltid lett å peke på den ene grunnen til at man ikke er interessert. 

Igjen jeg vet jo ikke om alderskortet var reelt, men synes ikke det er så viktig for det er jo ikke hun jenta jeg vil diskutere, men et generelt fenomen. Om alderskortet var helt uplausibelt så hadde hun vel ikke brukt det som unnskyldning og jeg tror ikke hun trodde at jeg var 29 da hun kom bort til meg. Jeg ser ikke så gammel ut og synes det er relativt lett å se forskjell på menn på 21 og 29.

Når det er sagt tror jeg at hun var ganske keen og sikkert håpte at jeg skulle protestere da hun sa jeg var for ung. 

TS

Skrevet

Fordi når man er i begynnelsen av tjueåra eller yngre enn tjue åra så er 2 års aldersforskjell mye når mannen er yngre. Menn utvikler seg mye tregere mentalt enn kvinner (klinisk bevist) . Møter  man en mann som er to år yngre når man er 29 eller 38 så er ikke aldersforskjellen like "stor".

Men når alt kommer til alt og man virkelig blir kjent over tid med en person og starter å like han, så har ikke alder noe å si. Jeg har alltid vært tiltrukket av ganske mye eldre menn enn meg selv, men etter en sommer jeg bodde tett på en fyr som var en del yngre enn meg, ble jeg forelsket i han (jeg 22 da han 18) men det var først etter å ha kjent han lenge og vært med han i alle typer humør snakket om alle mulige ting osv. Vi ble faktisk sammen, men etter bare en måned dumpa jeg han fordi jeg merka veldig godt at han var ung og usikker og langt fra ferdig utviklet. Det var jo ikke jeg heller, men mer enn han.

Anonymous poster hash: bf745...c27
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er og dame, men tenker overhode ikke sånn som deg og din omgangskrets!

Synes det høres veldig firkantet ut å tenke sånn.

Jeg ser på helheten i en mann, og om jeg faller for han har med kjemi å gjøre, ikke om han er eldre eller yngre enn meg. Flere av mine venniner har samme holdning som meg.

Jeg skrev ikke at jeg tenkte sånn, jeg skrev jo at jeg syntes det var tåpelig.

Bare observasjoner jeg har gjort meg i mitt lille hjørne av verden, sier på ingen måte at det gjelder alle kvinner i Norge, kanskje ikke et flertall engang. Men det finnes plenty av de som helst ikke vil ha yngre menn, selv om du ikke kjenner dem ;)

Endret av Cuntzilla
Skrevet

Fordi når man er i begynnelsen av tjueåra eller yngre enn tjue åra så er 2 års aldersforskjell mye når mannen er yngre. Menn utvikler seg mye tregere mentalt enn kvinner (klinisk bevist) . Møter  man en mann som er to år yngre når man er 29 eller 38 så er ikke aldersforskjellen like "stor".

Men når alt kommer til alt og man virkelig blir kjent over tid med en person og starter å like han, så har ikke alder noe å si. Jeg har alltid vært tiltrukket av ganske mye eldre menn enn meg selv, men etter en sommer jeg bodde tett på en fyr som var en del yngre enn meg, ble jeg forelsket i han (jeg 22 da han 18) men det var først etter å ha kjent han lenge og vært med han i alle typer humør snakket om alle mulige ting osv. Vi ble faktisk sammen, men etter bare en måned dumpa jeg han fordi jeg merka veldig godt at han var ung og usikker og langt fra ferdig utviklet. Det var jo ikke jeg heller, men mer enn han.

Anonymous poster hash: bf745...c27

Bullshit! Jeg er så lei av det argumentet med at menn utvikler seg tregere enn kvinner! Jeg utviklet meg sient, og er dame. Husker noen menn utviklet seg veldig tidlig, mens andre seint, samme med damer. Jeg har og jobbet med den aldersgruppen, og det er store individuelle forskjeller uavhengig kjønn!

Jeg har heller aldri gått etter "modne menn" som mange menn , gjerne eldre sådann vil påstå.

Dette med alder og hvem man faller for er og blir individuelle, uavhengig kjønn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...