Gå til innhold

Var jeg frekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg skulle gå på bussen torsdag kveld, var det en dame i 50-årene som dyttet til meg. Jeg vet ikke om hun var redd for å ikke komme med bussen, eller hva det var. Jeg lot henne gå før meg, og mens hun sto ved kortscanneren bak i bussen kjørte jeg albuem inn i siden hennes da jeg gikk forbi. Lot som om det var et uhell, og gikk og satt meg.

Var det frekt av meg å kjøre albuen inn i siden på henne når hun hadde dyttet meg`?

Anonymous poster hash: 1da3a...cde
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Å bli dyttet er noe av det mest nedverdigene som finnes. For meg signalisere det "du er helt uviktig."

Skrevet

Da jeg skulle gå på bussen torsdag kveld, var det en dame i 50-årene som dyttet til meg. Jeg vet ikke om hun var redd for å ikke komme med bussen, eller hva det var. Jeg lot henne gå før meg, og mens hun sto ved kortscanneren bak i bussen kjørte jeg albuem inn i siden hennes da jeg gikk forbi. Lot som om det var et uhell, og gikk og satt meg.

Var det frekt av meg å kjøre albuen inn i siden på henne når hun hadde dyttet meg`?

Anonymous poster hash: 1da3a...cde

Litt vanskelig å svare på hvorfor hun dyttet deg, mulig det bare var et uhell, men hun kunne ha unnskyldt seg. Det rettferdiggjør likevel ikke det du gjorde! Skjønner du var irritert, men du kjører da ikke  albuen inn i folk, gamle eller unge!!

Anonymous poster hash: aa9bc...aa7

• Liker 5
Skrevet

Ja, det synes jeg var frekt. Hvis hun dyttet til deg med vilje, så sank du ned på hennes nivå ved å albue henne i siden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg irriterer meg over folk som skal gå på tog og t-bane som absolutt skal stelle seg rett foran døra. Da later jeg alltid som om jeg ved et uhell dunker borti de:P har jeg veske bruker jeg den:) da koser jeg meg:P

Anonymous poster hash: e239b...8a0

Skrevet

Nei det fortjente hun

Skrevet

Jeg irriterer meg over folk som skal gå på tog og t-bane som absolutt skal stelle seg rett foran døra. Da later jeg alltid som om jeg ved et uhell dunker borti de:P har jeg veske bruker jeg den:) da koser jeg meg:P

Anonymous poster hash: e239b...8a0

Hvorfor irriterer det deg? De skal jo inn de og :klo:

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor irriterer det deg? De skal jo inn de og :klo:

Regner med hun mente når hun selv skal av. De som skal på skal flytte seg slik at det er enkelt for folk å komme seg av før de selv skal på.

Anonymous poster hash: 12f4d...1b1

Skrevet

Regner med hun mente når hun selv skal av. De som skal på skal flytte seg slik at det er enkelt for folk å komme seg av før de selv skal på.

Anonymous poster hash: 12f4d...1b1

Ja da skjønner jeg det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...