AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #1 Skrevet 13. august 2015 Jeg skulle gjerne hatt en pizzapanne/pizzaform eller noe lignende til en rimelig pris. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? Jeg fant en på en nettbutikk, men denkostet 400 kr. Skulle gjerne hatt noe litt rimeligere Anonymous poster hash: 56ae3...17b
Severus Skrevet 14. august 2015 #3 Skrevet 14. august 2015 Har du ikke vanlig langpanne? Noen vil vel kanskje ha en perfekt rund pizza?
debattanten Skrevet 14. august 2015 #4 Skrevet 14. august 2015 Noen vil vel kanskje ha en perfekt rund pizza? Hm. Joda, jeg kan forstå tanken, jeg tenkte faktisk ikke over at det nødvendigvis var snakk om å lage en rund pizza. Jeg har laget noen hundre pizzaer i mitt liv, fast innslag hver fredag. Jeg ville selv lagt pengene i pizzastål type bakingsteel. Koster omtrent det dobbelte av hva TS nevner, men det vil heve pizzaen til nye høyder, langt mer enn hva en rund pizzaform klarer. Perfekt rund pizza er igrunn null stress å lage uten form også. Mitt bidrag i kampen mot unødvendig kjøkkenutstyr Dæven å mye rart man kan kjøpe som kan gjøres med helt vanlige teknikker. Hvitløkspresse? pfffttt. En god kokkekniv er nok denne karen!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2015 #5 Skrevet 14. august 2015 Jeg vil ha det fordi jeg ikke lager vanlig pizza av bunn med hvetemel. Jeg lager lavkarbobunner som ofte som jeg breier ut ved bruk av slikkepott. Da ser de ofte ikke ut og blir lett ujevne, så det hadde vært kjekt med en form jeg kan bruke. Hadde jeg laget vanlig pizza hadde jeg ikke følt behov for en slik panne eller form. Anonymous poster hash: 56ae3...17b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå